Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Try in 2019

• Auteur

Mijn man en ik (29) willen in begin 2019 gaan proberen voor een baby. We hebben nog weinig vrienden / kennissen / familie in deze fase en willen het ook graag nog privé houden tot het hopelijk lukt. Toch wil ik graag met anderen praten en ervaringen uitwisselen. Iemand (in Utrecht) met dezelfde plannen die wel wil afspreken of appen of zoiets? 

#10127432 Quote

Hier in hetzelfde schuitje alleen zijn wij er nu al mee bezig. 7 oktober de laatste pil genomen en op 11 oktober onttrekkingsbloeding gehad. Zit nu op de 20e dag van mijn cyclus en hoop dat ik volgende week mijn natuurlijke menstruatie heb zodat ik een normale cyclus heb. De eerste 2 weken wel last gehad van enorme hoofdpijn, maar dat heeft waarschijnlijk met het ontpillen te maken. Soms wat steken in m’n onderbuik. Wat ik vooral heel erg hoop is dat alles snel weer op gant komt.

spannend voor jullie zeg! Ben je aan de pil of gebruik je iets anders? 

#10127434 Quote

Hier in hetzelfde schuitje alleen zijn wij er nu al mee bezig. 7 oktober de laatste pil genomen en op 11 oktober onttrekkingsbloeding gehad. Zit nu op de 20e dag van mijn cyclus en hoop dat ik volgende week mijn natuurlijke menstruatie heb zodat ik een normale cyclus heb. De eerste 2 weken wel last gehad van enorme hoofdpijn, maar dat heeft waarschijnlijk met het ontpillen te maken. Soms wat steken in m’n onderbuik. Wat ik vooral heel erg hoop is dat alles snel weer op gant komt.

spannend voor jullie zeg! Ben je aan de pil of gebruik je iets anders? 

Bezig bijtje
    Bijdrager
    #10128567 Quote

Hi gebruiker10095957! Je verhaal is erg herkenbaar. Mijn vriend (30) en ik (29) (ook uit Utrecht) hebben besloten om in 2019 te gaan starten. Wel een enkele vriendin in dezelfde fase, maar die zijn eigenlijk wel ouder. Haha, merk dat de kinderwens wel heel sterk is en ik er (nu al!) wel erg mee bezig ben. Erg he :p, terwijl ik gewoon nog 2 maanden ga wachten. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct