Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uiterekend Sept 2023 Appgroepje

• Auteur
  • Yima
    Bijdrager

Hoi,

Ik heb voor het weekend net positief getest. De testen lopen mooi op. De uitgerekende datum zou 23 september zijn obv eisprong.
    Het is ons derde kindje.
    Zijn er mensen die graag mee willen doen aan een whatsappgroepje? Maakt me niet veel uit hoeveelste kindje het is hoor. Gewoon gezellig kletsen over zwanger zijn.

Mariek
    Bijdrager
    #10600594 Quote

Ja leuk idee! 

Jetteketet
    Bijdrager
    #10600595 Quote

Ik ben midden augustus uitgerekend, mag dat ook?

Magzie
    Bijdrager
    #10600630 Quote

Hoihoi, ik heb afgelopen week positief getest. Volgens mijn eigen berekening ben ik 20 september uitgerekend. Het is ons 4e kindje. Lijkt me leuk via welke weg dan ook contact te leggen. Groetjes!

Yima
    Bijdrager
    #10600670 Quote

Leuk dat er interesse is!

Jetteketet, als je het niet erg vindt dat je dan wat “voorloopt”, heb ik verder ook geen bezwaren hoor.

Magzie, 4e al, wauw, leuk! Kan ik bij jou tips vragen over hoe ik dat ga doen met 3 jonge kinderen haha!Ik heb nog wel een oud mailadres waar we dan de telefoonnummers naar kunnen appen.

Ik zet het even neer tot iedereen gereageerd heeft, en dan haal ik het weer weg. Zet in de mail ook even wat je forumnaam is. 

Yima
    Bijdrager
    #10600998 Quote

@Mariek Ik heb het mailadres verwijderd. Mocht je er nog bij willen, reageer even op dit topic. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mariek
    Bijdrager
    #10601034 Quote

Yima als je m nog een keer wil plaatsten heel graag. Heb er geen erg meer in gehad

Yima
    Bijdrager
    #10601054 Quote

Mariek
    Bijdrager
    #10601061 Quote

Gemaild

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct