Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2019

• Auteur
  • Sintmaartensdijk
    Bijdrager

Hoi Allemaal!

Ik ben Iris en helemaal nieuw hier😋. 

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een topic te starten voor iedereen die uitgerekend is in april 2019. Om gezellig met elkaar te kletsen.

Hebben jullie ook zoveel last gehad van misselijkheid? Ik kon dagen niet uit mijn bed komen zo rot heb ik me gevoeld, gelukkig gaat het nu wel beter. En het is voor een prachtig doel! Zo bijzonder om zwanger te zijn♄

Kindersuprise
    Bijdrager
    #10124994 Quote

Volgens mij is hier al een vrij lang topic over (voor mij reden om niet mee te schrijven, ik houd dat overzicht niet haha). Wanneer ben je uitgerekend? Ik 21 april, tweede kindje (zoontje is nu 9 maand). Hier kokhalzen in de ochtend maar gelukkig niet hoeven overgeven. Wel extreme vermoeidheid, wordt nu wat minder heb ik het idee. Wel weer last van koortslippen ivm verminderde weerstand, ondanks gezond eten en voldoende vitamines.

Sintmaartensdijk
    Bijdrager
    #10125216 Quote

Oh echt? Ik kon niets vinden over april 2019, misschien niet goed gezocht😋

Gefeliciteerd! Ik 26 april de eerste. Volgens mij heb ik ook wel last van verminderde weerstand, ik blijf maar hoesten en snotteren. Ik werk ook met kinderen dus zit ook middenin de bacillen haha.

Kindersuprise
    Bijdrager
    #10125390 Quote

Haha ik ook met kinderen, helpt inderdaad niet met de weerstand. Heb maar weer vitamine C 1000mg gekocht dat hielp de vorige zwangerschap redelijk. 

Eerste kindje super spannend! Willen jullie weten wat het wordt?

Sintmaartensdijk
    Bijdrager
    #10127109 Quote

Ja heel spannend! Ja we hebben 12 november de geslachts echo. Ik heb totaal geen voorgevoel wat het zal worden, dus ben benieuwdđŸ€©

Sintmaartensdijk
    Bijdrager
    #10127110 Quote

Ja heel spannend! Ja we hebben 12 november de geslachts echo. Ik heb totaal geen voorgevoel wat het zal worden, dus ben benieuwdđŸ€©

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct