Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2019

• Auteur

Hallo allemaal!

Ik ben uitgerekend op 13 april 2019 van ons 1ste kindje en was erg benieuwd naar de ervaringen van anderen. Wat houdt jullie bezig en waar lopen jullie tegenaan? Ikzelf mag eigenlijk niet klagen en ben vooral moe en slaap soms heel slecht. Fysiek gaat het nog goed hoewel die buik wel belemmerend begint te worden! Zittend iets oprapen van de grond lukt niet altijd meer, hahaha!

Ik hoor graag jullie ervaringen!

AutumnV
    Bijdrager
    #10155129 Quote

Hoi! Ik ben eind april uitgerekend en moet zeggen dat ik het behoorlijk pittig vind. Dit wordt mijn derde en had al snel van veel dingen last. Niks ernstigs overigens maar wel hinderlijk. Ook hormonaal totaal mezelf niet. Heel geïrriteerd en kan niets hebben. Juist omdat dit de laatste is wil ik extra genieten maar dat gaat lastig op het moment. Nu wel druk bezig met spullen verzamelen/uitzoeken en het kamertje want het gaat inmiddels wel opschieten!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct