Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2019

• Auteur
  • Pooh-beer
    Bijdrager
    #10110490 Quote

@Tersz, dat heb in ook. Vooral het idee dat het steviger voelt (met een rolletje erop). In het begin tijdje wat opgeblazen achtig geweest, waardoor ik al snel niet al mijn broeken aan kon.

Wij zijn nu druk aan het twijfelen of we wel of geen nipt, of misschien toch een combinatie test gaan doen. Ik denk wel dat we gaan testen, maar ik ben ook wel bang voor een slechte uitslag.

Pooh-beer
    Bijdrager
    #10110491 Quote

Sterkte Mouikebeth! Hopelijk snel weer positief nieuws.

#10110492 Quote

Hoihoi,

hier nog een zwangere, mijn uitgerekende datum is 2 april! 

Allereerst voor degene die een mk hebben gehad, heel veel sterkte!! En hopelijk komt er weer snel positief nieuws voor jullie!!

@ jupp, ik heb vorige week donderdag bloed laten prikken voor de NIPT en gister al de uitslag!! Mega snel dus! Gelukkig was alles helemaal goed! 

Maar volgens mij ligt het er maar net aan hoe druk ze het hebben haha! 

LindaDL
    Bijdrager
    #10110504 Quote

We hadden na 1 week al de uitslag van de nipt, ze geven altijd 2 weken aan voor de zekerheid 🙂

Jupp
    Bijdrager
    #10110539 Quote

Ah, snelle nipt-uitslagen dus. Was jullie bloed naar het vumc gestuurd?

@Mouikebeth, wat jammer dat het is misgegaan… Hopelijk snel weer goed nieuws voor jullie!

@Pooh-beer, de twijfel kan ik me voorstellen. Onze overweging om het wel te doen was: bij slecht nieuws hebben we een keuze, na de geboorte niet meer. En het doen van de test heeft voor mijn gevoel geen invloed op het kindje in de zin dat ik het spannend en daardoor stressvol vind.

Pooh-beer
    Bijdrager
    #10110587 Quote

@jupp, zo denken wij er ook over hoor. Maar het is toch wel eng. Het gaat ons ook vooral om het kunnen voorbereiden, voor als er iets niet goed is, waar verder wel goed mee te leven valt. Wij gaan toch voor de combinatie test terwijl ik, vanwege de betrouwbaarheid, eerst meer aan de nipt dacht. Combinatie test kan voor ons gevoel meer laten zien wat betreft eventuele ernstige nevenbevindingen. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

SanneSas
    Bijdrager
    #10111030 Quote

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik lid kan worden van de geheime Facebook groep? En betekent dit dat mijn vrienden op Facebook niet kunnen zien dat ik hier lid van ben/word?

#10111072 Quote

Hallo allemaal, ik ben ook in april 2019 uitgerekend en zou graag mee willen praten. Ben ook wel benieuwd naar bovenstaande vraag 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct