Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur
  • gebruiker220605
    Bijdrager

Ook uitgerekend in april 2020? 

Man van M
    Bijdrager
    #10245275 Quote

Oh, mooie grote emoticons. Weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen… :O

Man van M
    Bijdrager
    #10245274 Quote

Dankjewel! En ja, ben zover ik weet nog geen man tegen gekomen hier. Ik voel de krampjes zelf niet, maar als mijn vrouw het tegen mij zegt dan heb ik het bange gevoel wel 

Ik vind het juist wel fijn om op het forum te praten, omdat ik dan juist het gevoel heb dat het echt is. Ik geloof het namelijk nog steeds niet dat ik papa ga worden 

Daantjuh
    Bijdrager
    #10245224 Quote

Joyjoy ik herken jou gevoel bij ieder krampje… ik heb precies hetzelfde ik mag wegens mijn eerdere miskramen vaker langskomen om mijn ongerustheid onder controle te houden (eerder onder controle te krijgen🙈)

maar blijft op eens of andere manier heeeeeel erg spannend

Joyjoyj
    Bijdrager
    #10245199 Quote

Hai dames,  

Ik meld mij hier ook even 🙂

Ik ben nu 7+3 weken zwanger en als het goed is. 28 april uitgerekend. Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad omdat ik 7 weken geleden een miskraam heb gehad met 7 weken zwangerschap. We zagen een mooi kloppend hartje. Maar ik vind het nog erg moeilijk om er echt van te genieten.

Elk steekje of krampje denk ik nee het zal toch niet. 8 oktober hebben we de tweede echo. Ik kan nu al niet wachten. 

We hebben een prachtig zoon van 13mnd maanden. Jesse James 😀 

Hoe gaat het met jullie?

Gr Joy 

Daantjuh
    Bijdrager
    #10245176 Quote

Dat groeien van de buik is hier ook al niet meer te verbergen🤭 wilde gister een jurkje aan en toen zei vriendlief nou schatje doe dat maar niet🙈 lijk wel 3-4 maanden zwanger en het is volgens de laatste echo pas een krappe 7 weken🙈 me broeken knellen en me borsten knappen uit me bh’s 😅 hoe doen jullie het met verbergen… heb nu 2 zwangerschaps broeken gehaald 1 zit echt top de andere vind ik toch bet wat minder mooi zitten🤔 vind de zwangerschaps mode toch wel een dingetje… vind het allemaal maar suffig😱🤭

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10245107 Quote

Hee wat leuk, een man op het forum! Gefeliciteerd!!

Man van M
    Bijdrager
    #10245094 Quote

Wij zijn ook uitgerekend eind april! 

Happy Flower
    Bijdrager
    #10245035 Quote

Tulpelientje ik ken dit gevoel.  Heb het soms bij verkeerd opstaan of hard niezen. Heel naar gevoel maar is meestal ook zo weer over. 

Eerste dagen urine opvangen gaat goed.  Eerste fles zit vol. 

Nog weekje in spanning en dan de 2de echo,  onzekerheid/ spanning  slaat toe, waarom geen idee …. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct