Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur
  • alison
    Bijdrager
    #10285442 Quote

Hoi allemaal, 

Volgens mij sluit ik me wat later aan dan de rest, maar klets graag gezellig met jullie mee. 

Heb me zojuist aangemeld op fb de groep 🙂 

Ik ben 22 April uitgerekend en benieuwd naar jullie ervaringen. 

moonsky
    Bijdrager
    #10284806 Quote

@Ele Ik ben momenteel 28 weken. Meneertje moet dus echt nog wel even blijven zitten. 

Ele
    Bijdrager
    #10284757 Quote

Oh wat vervelend @Moonsky. Ik zal voor je duimen dat de rust genoeg is! Hoe veel weken ben je nu? 

Fijn om te lezen hoe het met de rest gaat. Hier ook alles goed. 27 weken vandaag. Ik heb het gevoel alsof de tijd voorbij vliegt op het moment. 🙂

moonsky
    Bijdrager
    #10284460 Quote

Hoi allemaal, blij te lezen dat het goed gaat met jullie. Hier gaat het intussen wat minder… Gynaecoloog heeft me deze week met onmiddellijke ingang thuisgezet voor platte rust door een verkorte baarmoederhals. Binnen twee weken moet ik terug en als het dan nog verder verkort is ondanks de rust moet ik naar het ziekenhuis voor longrijping. Heel bang nu voor vroeggeboorte. 🙁

Smurfjee
    Bijdrager
    #10284357 Quote

Hoi allemaal!

ik met vlagen ook echt eetbuien haha!

deze week een goed gevuld weekje: 3D/4D echo, intake kraamzorg, rondleiding en informatie avond in het ziekenhuis op de moeder/kind afdeling!

ik ben nu 27 weken 🙂

groetjes!

Rosalynn
    Bijdrager
    #10284005 Quote

Ik ben al een paar weken gestopt met werken omdat mijn contract af liep en ik na de geboorte zelf voor ons kindje wil kunnen zorgen, ik wilde dus toch al stoppen met werken. Ben er voor nu al wel blij mee, ik weet niet of ik hele dagen echt nog goed vol had gehouden.

Bij ons is de babykamer ook wel zo goed als klaar. Kleine dingetjes moeten nog gebeuren maar daar hebben we als het goed is nog tijd voor. Leuk dat bij jullie de kamer ook bijna klaar is! En ziekenhuistas kun je beter te vroeg klaar hebben dan te laat! (Voor als het nodig zou zijn)

Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap 9 kilo aangekomen dus al best wel veel… Nadat de misselijkheid over is gegaan lust ik ook wel weer lekker eten, ja. 😊 

Intake kraamzorg heb ik nog niet gehad. Ik dacht ongeveer 6 weken van tevoren dus dan duurt het nog eventjes. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

LiekeJill
    Bijdrager
    #10283167 Quote

Hoe gaat het met iedereen nog beetje vol te houden of echt uit kijken naar je verlof ? 
    En alles al klaar of nog wel wat regelen ? 
    bij ons is de kinderkamer klaar alleen nog een lamp hangen en verder wil ik binnenkort al ziekenhuistas klaarmaken voor het geval dat. Ik wil thuis bevallen maar ja als het moet moet het wel allemaal kunnen en dan is het fijn als dat geregeld is. 
    Ik heb net een klein voetballertje in mijn buik vooral snachts haha. 

Ik heb enorme eetbuien nog iemand die dit herkend bij zichzelf ? 
    en iedereen al de kraamzorg geregeld of zelfs al een intake gehad ? 
    Ik ben aan het wachten tot ik een bericht krijg voor het intake. We hoopte dezelfde kraamzorg als bij mijn dochter maar helaas is zij ander werk gaan doen maar een nieuwe kan juist ook weer een hoop nieuwe en leuke dingen van leren dus ben benieuwd. 

Smurfjee
    Bijdrager
    #10279999 Quote

Angst dat je buik nog meer groeit? Het is juist de bedoeling dat je groeit en daar mag je trots op zijn.

@Nail89 ik begrijp dat het goed is dat mijn buik groeit!

maar zoals ik in mijn opmerking schreef, heb ik een erg pijnlijke buik doordat alles nu al zo strak gespannen is. Het is logisch en gezond dat mijn buik groeit, maar door de pijn die ik nu al voel, is daar automatisch angst voor meer pijn naarmate die groter word, zo bedoelde ik het 😉 

ik hoop dat de misselijkheid en vermoeidheid minder worden voor je xx
    groetjes! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct