Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur
  • Daantjuh
    Bijdrager
    #10243838 Quote

Mocht vandaag wegens mijn onrust extra langs komen… het lijkt gegroeid van 0.46 naar 0.58cm dus nog geen 7 weken… maar hartjes klopt🤗 en bruin(bloed) verlies komt niet van de baarmoeder…

vermoedelijk wordt de uitgerekende datum wel steeds een stukje meer richting eind april misschien zelf begin mei🙈

mag nu volgende week weer kijken🤗

Suussy
    Bijdrager
    #10243497 Quote

Hi suussy gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik vang het ook op in de avond en t weekend. Ik maak het ook niet lastiger als het is. Ik doe het als t uit komt en heb nu in de eerste week 2 half volle en 2 bijna vol (3/4e+) Ik denk maar zo ze zijn blij met iedere druppel. Soms is het meer en soms minder. Zo is het mij ook geadviseerd. Succes!!

Dank je wel! Ja ik zat al weer heel moeilijk te denken. Ze moeten nog een afspraak maken om langs te komen maar dit was even waar ik nog aan dacht. En inderdaad, elke kleine beetjes helpen 😉 

AprilBaby
    Bijdrager
    #10243492 Quote

Hi suussy

gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik vang het ook op in de avond en t weekend. Ik maak het ook niet lastiger als het is. Ik doe het als t uit komt en heb nu in de eerste week 2 half volle en 2 bijna vol (3/4e+) Ik denk maar zo ze zijn blij met iedere druppel. Soms is het meer en soms minder.

Zo is het mij ook geadviseerd. 

Succes!!

RyMiBaby
    Bijdrager
    #10243463 Quote

Hee suussy,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik vang het idd alleen thuis dus voornamelijk savonds en in het weekend ook overdag.

Groetjesss

Suussy
    Bijdrager
    #10243425 Quote

Haha Okay, poging 2. 

Hi, iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben onze eerste echo gehad maar nog geen uitgerekende datum. Volgens mijn eigen berekening eind april. 1e zwangerschap dus nog erg spannend!! 

Ik heb me van de week aangemeld voor moedersvoormoeders. Ik ben alleen wel benieuwd, mama’s die mee doen: hoe doen jullie dan met werk? Ik werk fulltime van 9-5. Vang je alleen thuis op? 

Liefs! 

Suussy
    Bijdrager
    #10243424 Quote

Hi!! Ieder

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

LiekeJill
    Bijdrager
    #10243115 Quote

Gefeliciteerd voor de gene die er nieuw bij zijn gekomen. En @Shedmf gefeliciteerd met je huwelijk en vervelend van je kwaaltjes. Ik heb sinds afgelopen donderdag buikgriep en ervaar het erger dan normaal vk heeft verteld dat dat komt omdat ik zwanger ben ik de buikgriep erger kan ervaren. Gisteren zoveel pijn gehad in de buik was bang dat het foute boel was. Gelukkig begint het vandaag iets beter te gaan. Ik mag helaas niks innemen alleen ors maar dat helpt niks tegen de pijn. 

Is er iemand die het leuk vindt om in een whatsapp groep te komen omdat we in dezelfde maand zijn uitgerekend lijkt mij dat wel leuk. Ik hoor het wel zo ja stuur maar via mijn e-mail je naam en nummer dan voeg ik je toe. lieke20.stoop@gmail.com

LDVP
    Bijdrager
    #10243082 Quote

Hallo meiden! Ik ben uitgerekend rond 23 april 2019. Volgende week maandag de eerste echo.. 🙂 Helaas veel kwaaltjes. Hele dagen beroerd en overgeven, de trucjes van 2 jaar terug (zwangerschap) helpen me totaal niet meer. Iemand een gouden tip? Fijne zwangerschap aan iedereen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct