Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur
  • Man van M
    Bijdrager
    #10245274 Quote

Dankjewel! En ja, ben zover ik weet nog geen man tegen gekomen hier. Ik voel de krampjes zelf niet, maar als mijn vrouw het tegen mij zegt dan heb ik het bange gevoel wel 

Ik vind het juist wel fijn om op het forum te praten, omdat ik dan juist het gevoel heb dat het echt is. Ik geloof het namelijk nog steeds niet dat ik papa ga worden 

Man van M
    Bijdrager
    #10245275 Quote

Oh, mooie grote emoticons. Weet niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen… :O

Anky
    Bijdrager
    #10245675 Quote

Welkom man van M! 

Hoe gaat het met iedereen hier? Bij mij gaat het steeds beter. Wel nog veel moe en hongerig maar eigenlijk niet meer misselijk! Morgen de termijnecho! Hebben sommigen die al gehad?

ik begin wel al last te hebben van mn onderrug/bekken. 

RyMiBaby
    Bijdrager
    #10245676 Quote

Ik heb straks om 9 uur de termijnecho, nerveus nerveus haha…

Mijn misselijkheid is ook een stuk minder erg inmiddels. Af en toe nog even een vlaag en voel me na het avondeten erg vol en opgeblazen. 

Ben nog wel steeds erg moe, ga als het kan vroeg op bed of doe een dutje. 

Als alles goed is bij de echo gaan we het komend weekend aan de ouders vertellen en voor de rest bekend maken. Zijn we ook wel aan toe lastig om het de hele tijd geheim te houden.

Succes bij de echo morgen Anky. 

AprilBaby
    Bijdrager
    #10245829 Quote

Welkom nieuwelingen!

@Rymibaby hoe was het?! Ik moet woensdagavond.. zo spannend toch weer!

Wanneer gaan jullie het iedereen vertellen? Wij hebben afgelopen weekend leuke foto’s gemaakt en een van die foto’s hebben we op een puzzel gedrukt om aan mijn schoonouders te geven. De rest gaan we het pas vertellen na de uitslag van de nipt. Vindt die test toch ook wel heel spannend.

Nu nog bedenken of we het vrienden ook op een originele manier kunnen vertellen.. moeten we nog even over nadenken. Jullie al leuke ideeen?

Danaaa
    Bijdrager
    #10245936 Quote

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd voor diegene die zich de afgelopen week hebben gemeld. Ben zelf even niet zo actief geweest maar wel alles meegelezen. Vorige week de intake gehad bij de VK. Op het einde toch stiekem gevraagd of ze een extra echo wilde maken. Gelukkig was nog steeds alles goed, dit geeft vertrouwen. Volgende week donderdag de termijnecho, spannend!

ik heb van het weekend twee zeangerschapsbroeken besteld. Mijn eigen broeken gaan steeds strakker zitten, niks aan!

bij ons is de familie inmiddels allemaal op de hoogte en ook op het werk heb ik het verteld. 40 uur per week overal omheen moeten draaien werd mij een beetje teveel. Nu kan ik gewoon aangeven als ik een keertje moe ben of beroerd, dat is wel fijn.

Hoe zijn de eerste termijnecho’s gegaan?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Anky
    Bijdrager
    #10245982 Quote

Hoe was de echo RyMiBaby?

Happy Flower
    Bijdrager
    #10246021 Quote

Hoi hoi

Hebben jullie allemaal de Nipt test gedaan? Door de ervaringen die ik op internet vind,  begin ik te twijfelen of ik die onzekerheid wel wil. Of hebben sommige onder ons gekozen voor de combinatietest?? 

( weet het; nooit zelf gaan internet speuren) 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct