Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur
  • Tulpelientje
    Bijdrager
    #10262465 Quote

Hee Ele! Ja het zal wel normaal zijn denk ik nu maar haha.

Ik moet zeggen, nu ik steeds duidelijker de baby voel begint er toch wat te groeien. Maar het blijft gewoon zo onwerkelijk en soms denk ik teveel na en vind ik het maar eng dat er iets in mijn buik beweegt haha.

Anky
    Bijdrager
    #10262469 Quote

Ik voel de baby heel soms en heel zachtjes. Mijn placenta zit ook aan de voorkant dus dan is het wat lastiger te voelen. Ik hoop dat het gauw meer wordt want ik vond dat altijd zo leuk!

Nail89
    Bijdrager
    #10262558 Quote

Ik heb over 4 weken de 20 weken echo maar over 2 weken een pretecho. Ik voel de kleine nu 2 weken af en toe. Bij Mn eerste lag ook de placenta voor en voelde ik later. Nu vooral savonds als ik op bed lig. Ondanks dat ik me nog steeds niet goed voel, geniet ik wel heel erg! 

Fotografin
    Bijdrager
    #10263143 Quote

Dag iedereen!

Blij dat ik deze groep gevonden heb 🙂 

Ik ben uitgerekent op 9 april 2020 en wordt onze eerste. Vind het allemaal erg spannend 😊 

Ben dus nu 18w, weet al dat het een jongetje wordt. Heb af en toe wel iets gevoeld, maar ook bij mij ligt de placenta voor en ook nog eens een stukje voor de uitgang! Maar de VK zei dat dat zichzelf vaak oplost naar mate de baarmoeder groeit. We gaan het zien..

Kan niet wachten om hem vaker te voelen. 

Fotografin
    Bijdrager
    #10263144 Quote

Dag iedereen!

Blij dat ik deze groep gevonden heb 🙂 

Ik ben uitgerekent op 9 april 2020 en wordt onze eerste. Vind het allemaal erg spannend 😊 

Ben dus nu 18w, weet al dat het een jongetje wordt. Heb af en toe wel iets gevoeld, maar ook bij mij ligt de placenta voor en ook nog eens een stukje voor de uitgang! Maar de VK zei dat dat zichzelf vaak oplost naar mate de baarmoeder groeit. We gaan het zien..

Kan niet wachten om hem vaker te voelen. 

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10263387 Quote

Hee wat leuk fotografin, we lopen wat gelijk. Ik ben 8 april uitgerekend 🙂 hoe voel je je verder? Ik vind het ook allemaal spannend. Soms denk ooooh nog maar 22 weken en dan… vind het soms beetje enge gedachte haha.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Fotografin
    Bijdrager
    #10263483 Quote

Dan lopen we zeker wat gelijk! 

Op het moment ben ik een beetje grieperig, maar over t algemeen heb ik erg weinig klachten. Wel bloedarmoede maar daar slik ik ijzertabletten voor en die beginnen te werken. Heb al wat meer energie 😊

Ik vind het ook een heel raar idee dat ik straks moeder ben. En dat we niet meer met z’n tweeen zijn. Sommige dagen voel ik me totally ready en andere dagen denk ik hellup kan ik dit wel?  

Maar gelukkig overheersen bij mij de moedergevoelens. Dus de hellup-dagen kan ik dan wel aan 😉 

Hoe voel jij je? Ik heb niet alle 61 pagina’s gelezen want waarschijnlijk heb je dat al eerder gezegd. 20weken echo komt dan voor jou ook dichtbij! 

LiekeJill
    Bijdrager
    #10263703 Quote

Hallo allemaal, 

ik heb over 2 weken de 20 weken echo dan weet ik ook of ik een jongen of meisje krijg ben zo benieuwd. Toch ervaar ik deze zwangerschap heel anders dan de vorige ik heb veel meer last van kwaaltjes misselijkheid nog steeds niet over. Buikpijn moe en sommige geuren kan ik ook echt niet tegen. Toch geniet ik wel ben nu 17 weken. 
    Het werken lijkt ook wel zwaarder te worden maar ik probeer het wel zo lang mogelijk vol te houden 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct