Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend april 2020

• Auteur

Hallo,

Ook ik zwanger voor de allereerste keer! Heel spannend! 24 april 2020 ben ik uitgerekend!

#10234415 Quote

Ik heb vandaag echt vreselijke rugpijn en bijna de hele dag licht menstruatie gevoel in mijn buik. De angst is meteen aanwezig! Voor mijn gevoel is dat gewoon niet goed buikpijn terwijl je zwanger bent!

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10234420 Quote

@gebruiker10146546 ook ik heb wat last van mijn buik, voelt als menstruatiekramp. Maar dit had ik ook aan het begin.  Ik denk positief, het groeit weer ofzo. Probeer afleiding te zoeken, boekje lezen ofzo. Niks aan he die onzekerheid 

Tulpelientje
    Bijdrager
    #10234421 Quote

Ohja en rugpijn kan er gewoon bijhoren he! Het is een zwangerschapssymptoom 

#10234423 Quote

Ik sluit me ook aan! Ik ben uitgerekend 11 april. Ik voel eigenlijk nog niets op rommelige darmen na. Ik moet 5 september voor de eerste echo en ik kan echt niet wachten. Het hcg bij mijn bloedtest op nod+2dagen was nog heel laag dus ben wel wat ongerust. 

Susannaaaa
    Bijdrager
    #10234439 Quote

Ik heb geen idee wanneer mijn uitgerekende datum is vanwege miskraam 2 juli. Ik heb wel veel kramp wat me wel zorgen baart.. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

AprilBaby
    Bijdrager
    #10234460 Quote

Wat een onzekerheid he?! Ik had vanmorgen wat lichtbruine afscheiding en had gelijk weer alle hoop verloren. Daarna niets meer gehad maar dan merk je toch dat eerdere miskramen er zo inhakken! Ik duim voor ons allemaal dat het erbij hoort en al onze zorgen voor niets zijn geweest..

Voor de nieuwe meiden, welkom en gefeliciteerd!

Nadiael
    Bijdrager
    #10234528 Quote

Ik sluit me aan bij deze groep. Twee dagen voor nod licht positief getest. Dat was net voor mijn vakantie. Ik heb toen een digitale test meegenomen om op mijn vakantie te testen en die gaf toen na nod 1-2 weken aan. Dit wordt mijn 3de kindje en ben uitgerekend op 09 april 2020. Naast vermoeidheid, verscherpte reukvermogen en rommelige darmen verder geen klachten nog. 29 augustus 2019 heb ik mijn eerste echo, erg spannend dus!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct