Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend April 2022 Met Tabel

• Auteur
  • Lewis
    Bijdrager

Hier kletsen de dames verder die in april 2022 zijn uitgerekend.

• Debb, dochter, 1e, UD: 31 mrt
    • Lewis, dochter, 2e, UD: 10 apr
    • Milu, zoon, 2e, UD: 20 apr
    • MvdF, dochter, 2e, UD: 18 apr
    • Mylwen, dochter, 1e, UD: 29 mrt

Lewis
    Bijdrager
    #10508752 Quote

Ik heb de dames die de laatste weken meeschreven erin gezet. Mocht je erbij willen laat het even dikgedrukt weten. 

En als je extra info erin wilt, schrijf het ook even dikgedrukt op. Ik mis van veel de uitgerekende datum, want het was een beetje lastig terugzoeken naar alle berichten over de termijnecho’s. 

MvdF
    Bijdrager
    #10508815 Quote

UD: 18 april

Mylwen
    Bijdrager
    #10508824 Quote

UD: 29 maart (geen idee hoe ik het dikgedrukt moet maken 🙈). Is bijna april, toch 😉. In t lijstje hierboven lijken jongen en meisje toch aardig aan elkaar op te gaan!

Lewis
    Bijdrager
    #10508827 Quote

Hm ik krijg het niet aangepast? Hij geeft als fout dat ik geen rechten heb om dit te doen? Mobiel of desktop maakt niet uit. Zo wordt het wel heel lastig gemaakt om een lijste bij te houden zeg. even wat dingetjes proberen nog. 

Lewis
    Bijdrager
    #10508828 Quote

Nee ik mag gewoon helemaal niks aan de tekst veranderen. Heeft iemand nog tips?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mylwen
    Bijdrager
    #10508834 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Ik zie toch wel dat je hem aangepast hebt, hoor. Mijn datum staat er nu bij en die van MdvF ook, dus het is volgens mij wel gelukt.

Lewis
    Bijdrager
    #10508856 Quote

Haha, nou jaaaa, ik nu ook! Ik heb niks meer gedaan. Kennelijk duurt het even, ondanks de foutmelding? Laat maar, het is gelukt.

Milu
    Bijdrager
    #10509009 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

UD 20 april 😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct