Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur
  • Lis anne
    Bijdrager
    #10188324 Quote

Super om te lezen Citrus, en wat leuk dat je ook in Almere woont! Welke verloskundige heb je? Ik zit bij het geboorte atelier.

JenE
    Bijdrager
    #10188325 Quote

Pff wat een goed nieuws voor jullie Citrus!  Goed om te lezen!

Ik kom trouwens uit Zoetermeer 😁

#10188331 Quote

Citrus, ik heb ook ervaring met een gaatje in het hart in de familie. Na 6 maanden (na de geboorte) was het dichtgegroeid. Anders moest hij geopereerd worden. Hoop dat het bij jou ook goed uitpakt. 😉

Citrus
    Bijdrager
    #10188372 Quote

Lis Anne, dan woon je richting Stad denk ik. Ik zit bij Zorggroep Almere. (Almere Buiten) 

Mama2019. Fijn om te horen! Wij gaan er ook echt vanuit. Positive thinking 🙂  de gyn verwachtte zelfs al bij de volgende echo omdat het zo’n klein gaatje is. 

Thx voor je berichtje! 

#10188374 Quote

Dat klinkt heel hoopvol ♡

Lis anne
    Bijdrager
    #10188411 Quote

Citrus ik woon in Haven,  had zulke goede dingen gelezen over deze verloskundige dat we deze gekozen hebben ook al mogen ze misschien niet naar mij toekomen vanwege aanrijtijd. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Citrus
    Bijdrager
    #10188589 Quote

Ja, dat is wat uit de richting, maar zal tegen die tijd vast goed komen 😉 

Joena
    Bijdrager
    #10188677 Quote

Wat een goede berichten allemaal meiden. Ik lees niet dagelijks mee op het forum… maar zo af en toe als ik op de laptop zit (voor werk :P) dan pak ik jullie er even bij 😉

Hier ook een goede 20 weken echo gehad vorige week donderdag. Wat een compleet ventje is het al <3 en zo druk!! Heerlijk om te zien. Echt schoppen voel ik nog niet.... maar mn placenta ligt voor en je zag hem er echt tegenaan beuken maar mn buikwand bewoog nog niet. Dus ik moet het nog even doen met af en toe een belletje of een tikje. Komt wel!

Ik woon sinds 2 maanden in Amersfoort, met mijn vriend hier een huis gekocht. Kom uit Oegstgeest!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct