Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur
  • Suus DG
    Bijdrager
    #10159923 Quote

Hi meiden.

Haha dat dacht ik inderdaad ook. Maar Echobureau Utrecht doet het al vanaf 13 weken en staan ontzettend veel positieve berichten over op internet. Ook mensen die ik ken gaan er altijd naar toe. 

JomieJW
    Bijdrager
    #10159830 Quote

Ik dacht inderdaad dat je het geslacht pas bij 15/16 weken kon bepalen. En zelfs dan is het nog niet altijd met zekerheid te zeggen. 🤔

melissa derky
    Bijdrager
    #10159814 Quote

Gummybeer . Ik lig er ook op tijd in hoor… is niet met vol te houden. Vreselijk misselijk de hele tijd, ben er soms gewoon chagrijnig van. Zo energieloos  en zoveel te doen! 

Suus wat leuk we schelen maar 1 dag. Ik ben 1 dag verder dan jij . Maar je hebt al een geslachtsbepaling? Dat is toch nog veel te vroeg? 

Temp
    Bijdrager
    #10159701 Quote

Hoi allemaal! Ik ben ook even weggeweest van het forum. Inmiddels ben ik 12+3 en heb ik as donderdag de geslachtsbepaling. Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik voel me ontzettend goed, heb vanaf dag 1 weinig klachten op moeheid en af en toe wat rugpijn/bandenpijn na. Voel me top! Mijn uitgerekende datum is 8/8

De geslachtsbepaling al ?

Suus DG
    Bijdrager
    #10159637 Quote

Hoi allemaal!

Ik ben ook even weggeweest van het forum.

Inmiddels ben ik 12+3 en heb ik as donderdag de geslachtsbepaling. 

Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik voel me ontzettend goed, heb vanaf dag 1 weinig klachten op moeheid en af en toe wat rugpijn/bandenpijn na. Voel me top! 

Mijn uitgerekende datum is 8/8 🙂 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Gummybeer
    Bijdrager
    #10159593 Quote

Hier ook weer even melden. Ik ben nu bijna 10 weken en we hebben het toch al wel veel mensen verteld. Wachten is te moeilijk ;). Mensen vonden het wel leuk en veel zagen het ook niet echt aankomen. Nog steeds wel misselijk maar ik wen er soms ook aan lijkt het. Ik kan iig heel veel eten zonder dat ik echt aankom, hoewel ik misschien er wel een beetje op moet gaan letten dat ik niet straks ineens heel dik word.. Moeten nog anderhalve week wachten op de termijnecho (whaa), maar ik heb mijn moeder gevraagd ook mee te gaan want dat vindt ze denk ik heel leuk.

Wel nog steeds heel moe, door de week ga ik soms gewoon om 8 uur naar bed.

xMariekeE
    Bijdrager
    #10159271 Quote

@IngeG Hier heb ik ook mijn verlof al uitgerekend. Eerst was de uitgerekende datum eerder dus kwam ik uit op eind mei om met verlof te gaan, dat klonk echt al heel snel. Nu begin juni, dat klinkt iets verder. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct