Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur

Hoii zwangere dames!   Ik ben benieuwd naar jullie mening.  Wij zitten te denken aan de naam Maison.   Alleen Maison betekent in het frans: Huis.   vinden jullie dit gek? 

#10221591 Quote

Hoii zwangere dames!   Ik ben benieuwd naar jullie mening.  Wij zitten te denken aan de naam Maison.   Alleen Maison betekent in het frans: Huis.   vinden jullie dit gek? 

IngeG
    Bijdrager
    #10221625 Quote

@kimkeertwee: ja bij 38 weken hebben ze in het begin eens genoemd! Maar tot nu toe niks meer over gehoord. Er word niks besproken wat nog niet aan de orde is 🙈

En ik las laatst volgens mij ook dat je bij 30 weken nog een uitgebreide echo hebt gehad! Iets wat ze bij ons ook niet doen, is nu telkens echt alleen opmeten van de baby’s en kijken naar het vruchtwater. Opmeten word trouwens steeds lastiger, volle boel! 

Nobba
    Bijdrager
    #10221660 Quote

En als je het met een lange y of e doet? Mayson? Of maeson? 

In Frankrijk is Enzo weer een normale naam, maar hier weer anders. Zo heb je altijd wat…

Kim-keertwee
    Bijdrager
    #10221682 Quote

@IngeG: die 30 weken echo hebben ze gedaan omdat ik een erfelijke (50% kans) nierziekte heb: cystenieren. Ze wilden kijken of, na een goede 20wk echo, met 30wk ook nog steeds alles goed zat bij de niertjes. Vandaar! 

Ik heb zelf gevraagd naar het proces de komende weken een tijdje terug en toen vertelde ze over die 37/38 weken. 🙂 Verder nu alleen elke week afspraak bij gyna, waarbij ze de ene week wel een losse echo doen bij echoscopiste en andere week alleen ff hartjes/beweging kijken bij gyna zelf. Verder elke week vooral bloeddrukcontrole en elke 4 weken bloedonderzoek (dat laatste ook voor nieren). 

Meten gaat hier ook lastig haha. Idd volle boel!

Babygirlaugustus
    Bijdrager
    #10221691 Quote

Maison is een mooie naam! Mijn vriendin haar zoon heet Mason zonder i er bij in!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Hin
    Bijdrager
    #10221700 Quote

Ik zou voor Mason gaan, gewoon op z’n Engels. Stoere naam, leuk!

IngeG
    Bijdrager
    #10221908 Quote

@kimkeertwee : ahh dat verklaart een aantal dingen wel! 

Volgende keer bij de gynaecoloog dan maar eens navragen over eventueel inleiden! Stiekem hoop ik dat ze met 36 weken zelf komen🙈 hoeven ze ws niet in de couveuse, en veel plek om nog te groeien is er volgens mij nu al niet meer! 

Van de week het pretpakket binnen gekregen wat ze van Naviva aanraden. Rugsteun, klossen en jaa… Een bedpan! Wat een feest! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct