Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur
  • melissa derky
    Bijdrager
    #10144161 Quote

Gevavi gefeliciteerd… en ik hoop ook dat onze echo goed is want wil het ook zo graag vertellen 😀

Gevavi
    Bijdrager
    #10144157 Quote

Hoi allemaal. 

Iedereen gefeliciteerd. Ook ik durf me eindelijk te melden. Gister een echo gehad ivm een miskraam eind oktober. Meteen na de miskraam weer zwanger en ben vandaag 7+2 weken en dus 1 augustus uitgerekend. 

Het hartje klopte op de echo. Morgen gaan we naar mijn ouders om het te zeggen. Oh wat spannend. Ze verwachten het nooit 🙈

melissa derky
    Bijdrager
    #10143901 Quote

Gefeliciteerd nieuwelingen onder ons…

Wij hebben dinsdag de echo en ben er best goed zenuwachtig voor!  Probeer positief te denken omdat ik me heel zwanger voel,  genoeg symptomen haha . Ik heb gevoelige borsten, steekjes in de onderbuik,  dan weer diarree en dan weer obstipatie, af en toe misselijk ( maar bij de andere zwangerschappen ook niet extreem gehad) , vermoeidheid begint,  slaap onrustig maar komt ook door de neusverkoudheid in de avond en nacht. Gewone dingetjes allemaal! Maar gelukkig zijn die kwaaltjes er dan voel ik nee iig zwanger!  😉

IlseVers
    Bijdrager
    #10143727 Quote

Ik heb niet echt krampjes maar beetje druk op vagina.

IlseVers
    Bijdrager
    #10143726 Quote

Ik heb niet echt krampjes maar beetje druk op vagina.

Gelukkig
    Bijdrager
    #10143703 Quote

Hallo Allemaal!

GEFELICITEERD ALLEMAAL MET JULLIE ZWANGERSCHAP! Wat een wonder… wat een geluk he! Ik ben mij er heel erg bewust van hoe bijzonder dit is! Helemaal omdat wij best wel eventjes hebben moeten wachten op ons 1e wonder! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger (eigen berekening), en mag op 2 januari naar de VK voor een echo. Wat duurt dit nog lang!! Verder.. soms misselijk, sinds gisteren gevoelige borsten, vaak plassen en onrustig slapen! Ook heb ik soms krampen in mijn buik.  Wat voelen jullie allemaal?  

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Botenboten
    Bijdrager
    #10143666 Quote

Hoi allemaal!

Ook ik mag me hier melden!! Gisteren positief getest en volgens mijn eigen berekening 22 augustus uitgerekend.

ik heb al een dochter van 1 jaar en 5 maanden. Ik ben benieuwd of hier meer moeders zijn met een kleintje en hoe dat gaat! Mijn dochtertje is een lekker pittige meid dus ben erg benieuwd hoe zij gaat reageren overal op.

Mijn eerste zwangerschap was ik extreem misselijk, medicijnen en meerdere bezoeken aan het ziekenhuis.  Ik ben wel erg bang dat ik weer zo ziek zal zijn. 

Leuk om de ervaringen met elkaar te delen!

IlseVers
    Bijdrager
    #10143637 Quote

@melissa derky inderdaad. Als alles goed blijft gaan. Ik heb soms een drukkend gevoel op mn schaambot. Zijn er meer hier die dat hebben?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct