Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur
  • melissa derky
    Bijdrager
    #10143633 Quote

Nou mopje een mooi huis vol 😁 gezellige boel hihi.  Gefeliciteerd! 

Temp
    Bijdrager
    #10143559 Quote

Gefeliciteerd allen!

IlseVers
    Bijdrager
    #10143528 Quote

Hoi dames. Mijn man en ik zouden voor een 4e kindje willen gaan. We gingen het weer ‘proberen’. Nu had ik net een positieve test in mijn handen!😀 Ik was op 13 november voor het laatst ongesteld. Sinds een ruime week heb ik zere tepels, moe, maagzuur en vreselijke honger….. Onze oudste dochter wordt in januari 6. En onze tweelingmeiden worden in januari 3. Zo benieuwd hoe het nu verder zal gaan!

melissa derky
    Bijdrager
    #10143526 Quote

Wat een goede berichten… wat fijn!  Gefeliciteerd 🍀

Bijzonder om een hartje te horen terwijl het maar een paar pixels is!

Geniet van de goeie berichten 😉 

SherP
    Bijdrager
    #10143522 Quote

Yay! Vandaag een goede echo met een mooi actief hartje gezien. We zijn super blij en ook wel een stuk gerustgesteld. 

Ook de termijn van 6+4 klopte helemaal bij de grootte, we konden dus geen beter nieuws krijgen. 

Voor mijn eigen gemoedsrust en wat extra controle staat er op 31 december weer een echo gepland. 

Happy preggo
    Bijdrager
    #10143520 Quote

Hi preggo’s,

3/12 een positieve zwangerschapstest. Heb er daarna nog 6 gedaan, kan er niet omheen: echt zwanger. Zo blij, het is onze eerste. De eerste ronde clomid is meteen gelukt, wie had dat gedacht. Echter, maak ik me wel een beetje zorgen de hele tijd.. ik voel namelijk niet of nauwelijks dat ik zwanger ben. Ja ik ben een beetje moe en snel buiten adem, maar dat is het wel. 2 weken geleden 3x maagzuur (normaal nooit) en ik moet vaak naar het toilet (maar dit is altijd al zo geweest, verleden bij uroloog). Ben ik gewoon een v/d gelukkigen die nauwelijks kwaaltjes heeft offf.. 21/12 de eerste echo bij de gynaecoloog. Duimen draaien en hopen op mooi nieuws voor de kerstdagen. Ben trouwens, als ik het zo tel 12 augustus uitgeteld ✨

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10143485 Quote

Het bovenste bericht is van mij Leeuwtje maar ik kon weer niet eens inloggen..

#10143459 Quote

Zo er is enorm een last van mijn schouders afgevallen zeg…het hartje klopt en het is bijna 1 cm groot. De gynaecoloog wil mij vokgende week even terug zien om te checken of het blijft groeien ivm de MA van afgelopen keer. 

Ben zo oogelucht zeg…. iedereen succes die deze week en volgende week hun eerste echo krojgen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct