Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend augustus

• Auteur
  • Preggie
    Bijdrager
    #10142802 Quote

Bedankt voor je antwoord Pollekeee!

Een eerste echo duurt ook gewoon zo lang. Vroeger vond ik het gek dat mensen zo reageerde, maar nu begrijp ik de onzekerheid pas.

Pollekeee
    Bijdrager
    #10142747 Quote

muffinindeoven haha jij en je man zijn hylarisch, zie het helemaal voor me 😂

Pollekeee
    Bijdrager
    #10142736 Quote

Hey Dames!

Mijn eerste echo word 27 december! Kan uiteraard niet wachten. Ben benieuwd naar mn uitgerekende datum. In ieder geval rond 10 augustus als het goed is. 

hey matilde, ik heb ook nog enorme dorst steeds, misselijk gelukkig geen last van heb een angst voor overgeven. Heb wel al zwangerschapsdementie volgens mij haha

Hey preggie, ik heb die menstruatieachtige pijntjes ook elke dag, lees overal dat het normaal is maar ik heb ook stress hoor, vind gewoon de hele zwangerschap spannend. Heb ook een fobie voor ziekenhuizen maar wil toch daar bevallen en niet thuis. 

Gefeliciteerd nieuwe mama’s welkom

Preggie
    Bijdrager
    #10142671 Quote

Kan iemand mij vertellen of de stress en onzekerheid normaal is? 🙁 

Af en toe ga ik echt tegen de muur op van de onzekerheid over de menstruatiepijn. Dit terwijl ik eigenlijk nu niet eens per se zwanger wilde worden. 

Help!! 

Mathilde
    Bijdrager
    #10142484 Quote

Pareltjuhh Misschien kun je een kopje bouillon nemen, dat werkt vaak goed tegen duizeligheid en een lage bloeddruk. 

Ik heb alweer een tijdje niet gereageerd, lees wel trouw mee. Welkom aan alle nieuwe 🙂 gefeliciteerd! 

Volgende week heb ik mijn echo, toch wel heel spannend! Nog steeds hele erge dorst en af en toe misselijk. En heel erg moe, kan wel een winterslaapje gebruiken haha. 

Dunyazwart
    Bijdrager
    #10142454 Quote

Vanmorgen was de test weer donkerder dan gisteren… 

Ik had gisteren ook een onverklaarbare huilbui en ik blijf een gevoelige onderrug houden… ik hou het er voorlopig maar op dat ik heel heel pril zwanger ben.

Ik ga zo andere testen halen want ik lees ook mindere verhalen over de kruidvat testen.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

melissa derky
    Bijdrager
    #10142453 Quote

Dit kan wel Pareltjuuhh,  je hormonen zijn mooi aan de gang. En als je normaal al een lage hebt is dit misschien niet raar.  Rustig opstaan denk ik door even op de rand van je bed te zitten? Misschien iets eten zoals een cracker? Dat lees ik wel meer namelijk! En verder denk ik dat het er gewoon een beetje bij hoort door de veranderingen in je lichaam. Volgens mij gaan de meeste dingen wel veel weg rond de 13 weken.  En anders gewoon even je huisarts bellen,  misschien kunnen hun je meer vertellen en tips geven? 

#10142424 Quote

Gefeliciteerd voor iedereen die vandaag weer is aangesloten hier! 🙂

Ik heb een vraagje. Ik ben pas 4 en halve week maar nu al sinds afgelopen 3 a 4 dagen flink duizelig als ik op sta. Hebben meer mensen dit? Wat zou ik er tegen kunnen doen? 

Ik heb sowieso altijd een lage bloeddruk, maar kan ik hier nu al zo op reageren terwijl het pas 4,5 week is? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct