Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager
    #10430998 Quote

Schorpioen Gefeliciteerd! Superspannend zeg voor je!! En met een lange weg hier gekomen

Daantje x
    Bijdrager
    #10431148 Quote

Ik zie dat jullie allemaal in april al de echo hebben 😱. Ik heb hem 17 mei.. dan ben ik 10week. Duurt nog zo lang 😉

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10431163 Quote

Lang duurt dat hè Daantje! Bij mijn eerste zwangerschappen was de termijnecho ook de eerste echo! Nu een vroege echo vanwege een miskraam die ik heb gehad. Toevallig ook regio Heemskerk? 😂

En kon uiteindelijk je gaatje nog gewoon worden gevuld met verdoving?

Emma-vB
    Bijdrager
    #10431164 Quote

Dat is nog lang Daantje! Ik heb met 7 weken omdat ik in het ziekenhuis loop. Ik weet niet zo goed hoe het bij verloskundigenpraktijken werkt maar is het niet zo dat je ook een vitaliteitsecho (bij 6/7 weken) kunt laten doen en dat je zonder medische indicatie hiervoor 40 euro moet betalen?

Emma-vB
    Bijdrager
    #10431165 Quote

Oh haha die reactie ging tegelijk, Zwanger yes

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10431172 Quote

Klopt ja, dan moet je zelf betalen! Maar dat kan bij ons ook als je dat wil weer!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Myrthe k
    Bijdrager
    #10431182 Quote

Gefeliciteerd Schorpioen!
    Spannend hoor, rustig afwachten tot de echo en inderdaad, 3 maal is scheepsrecht!

TS
    Bijdrager
    #10431208 Quote

Hello!

Jeej vandaag een positieve zwangerschapstest! Vermoedelijk medio december uitgerekend. Kindje nummer 2. Zo spannend weer! De vorige zwangerschap alleen maar ziek geweest. Dus ondanks dat blij ben kijk ik heel erg op naar wat komen gaat. Alles voor de wondertjes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct