Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager
    #10427800 Quote

NdeW ook Gefeliciteerd! Hier voornamelijk pijn aan de borsten, moe, borrels in m’n buik en heel veel plassen :p. En jij?

Stradolia
    Bijdrager
    #10427974 Quote

@zwanger yes: dankjewel! Ja echt bizar dat de eerste keer gewoon al raak is.. we zijn super blij.

Verder niet veel kwaaltjes nog, op wat misselijkheid vanmorgen na.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10427993 Quote

Fijn dat jullie zo blij zijn. Lekker van genieten 🥰

NdeW
    Bijdrager
    #10428070 Quote

@zwanger yes: Af en toe wat geborrel en steekjes in m’n onderbuik. En inderdaad pijnlijke borsten, gelukkig nog niet misselijk. 26 april afspraak eerste echo. Tot die tijd blijft het spannend!

LauraS
    Bijdrager
    #10428098 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Hier 24/3 een positieve test, 2 december uitgerekend zoals het nu lijkt. Ik ga 22 april voor de eerste echo, dan 8 weken🥰 mijn 1e kindje, een meisje, is 16 maart 1 geworden😊

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10428103 Quote

Ook welkom gebruiker! Ook nog zo lekker jong, net 1. Leuk! Gefeliciteerd nog 😀 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Piennn
    Bijdrager
    #10428139 Quote

Ik heb dus helemaal geen kwaaltjes… mijn borsten voelen nog normaal, af en toe een krampje in mn buik, en verder helemaal niks. Dat maakt me toch wel onzeker, zeker ook omdat het de vorige keer mis is gegaan in week 5 van de zwangerschap…

Wel leuk zoveel dames begin december uitgerekend! Gefeliciteerd allemaal!

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10428174 Quote

Piennn (leuk dat je geen gebruiker meer bent!)

Ik kreeg bij mijn zoontje pas kwaaltjes in week 7! Ik wist ook de eerste week niet dat ik zwanger was (rare cyclus), haha. Dus dat kan ook gewoon!

Hopelijk is het voor jou gewoon een goede en gezonde zwangerschap met weinig kwaaltjes! Weet jij al wanneer je een echo of afspraak bij de verloskundige hebt?

Mijn ervaring is echt: elke zwangerschap is anders. (En de misselijkheid kwam bij mijn goede zwangerschappen ook pas in week 7 dus) 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct