Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Danicrmb
    Bijdrager
    #10436412 Quote

Goedemiddag allemaal!!

ik heb gister en vandaag een positieve test gehad, totaal onverwacht, maar nr 4 is onderweg. Het is nog heeeeel erg pril. Dus ik ben voorzichtig blij. Maar vind het leuk om onderdeel van jullie groepje te zijn… 

Groetjes Daniëlle 

Kirstens G
    Bijdrager
    #10436414 Quote

Gefeliciteerd Suzanne en Danielle! 🙂
    Ik ben deze week ook zooooo moe! Ga om 21.00 al slapen en ben de volgende dag in de loop van de ochtend alweer zo moe:(
    Ik heb 27 april mijn eerste echo, bij bijna 8 weken, en is ook een inwendige echo omdat het nog te klein is voor een gewone echo..

Amberle
    Bijdrager
    #10436449 Quote

ind inwendige echo is helemaal normaal zo vroeg in de zwangerschap

Mama Suuz
    Bijdrager
    #10436464 Quote

Gefeliciteerd allemaal dames & bedankt voor de info! 

Nou spannend allemaal zo’n eerste echo.. 

Super leuk dat ik het hier kan delen met jullie mede zwangeren. 😊

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10436495 Quote

Suzanne en Daniëlle ‘gefeliciteerd!

Alyda
    Bijdrager
    #10436510 Quote

Dames ik wil jullie het allerbeste wensen! Heel veel succes met de zwangerschappen.
    Wij hebben vanmiddag helaas het bericht gekregen dat er ergens tussens 5 en 6 week een miskraam heeft plaatsgevonden. Mn lichaam heeft dit zelf opgelost en zal dus ook geen bloeding of iets meer krijgen. Baarmoeder was al schoon. Heel kut, neem ook even afstand van het forum, even een plekje geven en dan vol goede moed weer door.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nanda Z
    Bijdrager
    #10436512 Quote

Oh vorige week donderdag had ik een positieve test in handen (inmiddels 4 stuks omdat ik het nog amper kan geloven :-). We waren niet bezig met zwanger worden. Ben 39 jaar en als het goed is krijgen we ons eerste kindje rond 19 december.

Nanda Z
    Bijdrager
    #10436518 Quote

Oh wat een rot nieuws. Sterkte gewenst

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct