Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Emma-vB
    Bijdrager
    #10436522 Quote

Ah nee Alyda, wat een naar nieuws… heel erg veel sterkte samen!

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10436526 Quote

Nanda welkom 

Alyda wat naar zeg. Heel erg veel sterkte 🙁

Cheza
    Bijdrager
    #10436534 Quote

Heel veel sterkte Alyda.

Nanda welkom 🙂

Mama Suuz
    Bijdrager
    #10436541 Quote

Dank je wel @Zwanger Yes. Jij ook gefeliciteerd en  bedankt voor het maken van deze topic. 🙂

Jeetje @Alyda. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk zien we je hier snel weer terug met goed nieuws. 

MyrtK
    Bijdrager
    #10436613 Quote

Ohnee Alyda wat erg ☹️!
    Weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte!

MyrtK
    Bijdrager
    #10436617 Quote

Ik heb zojuist de eerste echo gehad en alles was goed!
    Mooi kloppend hartje 🥰
    Ik ben wel maar 6w+5 in plaats van 7w+3 maar het is moeilijk om te meten nu dus dit kan nog veranderen

Ik heb trouwens gewoon een uitwendige echo gehad! Moest met een volle blaas komen dus heb van te voren flink water gedronken en alles was meteen goed te zien ☺️

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kimvught
    Bijdrager
    #10436638 Quote

Ah wat vreselijk Alyda, sterkte.
    Ik heb een beetje een viezige vraag 🙈 maar ik lees overal dat je met 4/5/6 weken rommelende darmen kunt krijgen en obatipatie.. maar ik heb rommelende darmen maar he-le-maal de andere versie. Ben vandaag al zeker vijf keer naar de wc gerent. Herkenbaar voor iemand?

#10436662 Quote

Eey iedereen nou gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik ben nu zwanger van ons 4de kinds maar was niet gepland want ik heb nog een baby van 8 maanden maar is van harte welkom ik ben nu ongeveer rond 5 a 6 weken zwanger en denk rond 20 december uitgerekend heb 10 mei een afspraak met de verloskundige dan weet ik meer

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct