Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Emma-vB
    Bijdrager
    #10436712 Quote

Wat super fijn, Myrthe! 💓

MamaVanTwee
    Bijdrager
    #10436717 Quote

@kimvught
    Hier ook indd last van de andere variant! Haha
    Het is maar net hoe je lichaam op alles reageert. Bij mijn twee dochters had ik dit ook tijdens het begin van de zwangerschap.
    Ik zou wel genoeg drinken! Want je verliest dan ook veel vocht.

Hoe is het verder met iedereen? Inmiddels al meer kwaaltjes?

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10436719 Quote

Kim, helemaal normaal hoor 😉

Myrthe wat fijn 🥰

Mamavanprachtigekinderen welkom en ‘gefeliciteerd!

Loulou–
    Bijdrager
    #10436732 Quote

@mamavantwee

Hier beginnen de kwaaltjes toch wel te komen. Vorige zwangerschap 0 last en nu…. Misselijk, zuur opboeren, extreem moe.

KayleeMN
    Bijdrager
    #10436740 Quote

Hier schommelt het echt met de kwaaltjes. Vorige week een dag 7x lopen spugen. Daarna niet meer. Ene dag sochtends niet zo lekker, andere dag kei veel honger en snel een leeg gevoel alsof ik lang niet heb gegeten. Wel over het algemeen erg moe, ene dag erger dan de andere dag. En 0.0 libido haha. Vindt mijn vriend iets minder 🙊

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10436750 Quote

Hier is het libido ook vrijwel 0 :p. 

Ik blijf veel buikpijn houden, zouden m’n darmen moeten zijn. Hier om de beurt obstipatie en diarree, erg fijn… En nog niet overgeven maar wel echt zo’n bah gevoel. Tegen misselijkheid aan. En heeel moe en continue honger met maagzuur als gevolg :p. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kirstens G
    Bijdrager
    #10436752 Quote

Ik ben nog steeds heel moe. Verder vergeetachtig en weeïg gevoel. Gister even stress omdat mijn kwaaltjes even helemaal weg waren. Mn vriend zegt dat ik me niet zo’n zorgen moet maken. Hebben jullie dat ook dat het af en toe even weg is?

Mama Suuz
    Bijdrager
    #10436837 Quote

Bij mij is het heel wisselend. De ene dag moet ik meerdere keren naar het toilet. De andere dag helemaal niet. Ik probeer zo veel mogelijk water te drinken al heb ik totaal geen dorst en ook geen honger. Ik heb enorme maagpijn sinds begin vorige week en ben extreem moe. 

Haha, libido hier is ook 0 🙊. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct