Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Emma-vB
    Bijdrager
    #10442024 Quote

Jaa! Ik kan ook weer reageren na die gekke storing. Hoe gebruiken jullie de app? Ik kan deze niet vinden. Hoe heet die in de App Store?

Heb wel steeds meegelezen en ik leef erg mee. Wat een misselijkheid en vermoeidheid haha. Hier net zo. Ze zeggen dat de piek vaak op 9-10 weken ligt en ben nu 9+2, dus hoop dat het snel iets minder wordt 😅.  

JL
    Bijdrager
    #10442043 Quote

Gelukt! Dank!

Het is echt een beetje doorbijten inderdaad. Maar mijn afdeling komt veel personeel tekort, dus ik kan het niet echt maken om minder te gaan werken helaas. Hopelijk wordt het snel beter.

Mama Suuz
    Bijdrager
    #10442075 Quote

Goedenavond allemaal,

Vorige week kreeg ik hevige buikkrampen, zo erg dat ik niet overend kon komen. Ik werd er beroerd van. Het bleef uren aanhouden dus heb ik de verloskundige gebeld. Ik mocht meteen komen voor een spoed echo. Godzijdank was alles goed met de kleine. De hevige krampen kwamen hoogst waarschijnlijk van mijn darmen. Omdat de baarmoeder groeit kun je last van je darmen krijgen. Ik heb prikkelbare darmsyndroom dus dat verergerde de zaak. Zijn er hier nog meer dames met hevige darmklachten? Mijn buik ziet er door de opgezette darmen al uit alsof ik 5 maanden zwanger ben!

Fijne avond allemaal.

MammavanLoesje
    Bijdrager
    #10442097 Quote

@jl beetje doorbijten de eerste weken. Moet zeggen dat ik mijn slaap pak als dat kan. Middag slaapje (tegelijk met 1ste kindje) en eerder naar bed in de avond.

@mama suuz dat is pittig. Kan me voorstellen dat je schrikt bij zo’n hevige krampen. Ik heb vooral na het avondeten een opgeblazen gevoel en is mijn buik ook echt wel dikker. Dit lijkt meer dan bij de 1ste zwangerschap.

Poni
    Bijdrager
    #10442166 Quote

Ik had vanmiddag ook wat buik krampen en/of steken. Beetje menstruatie pijn.
    En zojuist met naar de wc gaan iets bloed verlies. Niet heel heftig. Maar schrok wel

MammavanLoesje
    Bijdrager
    #10442218 Quote

Schrikken Poni. Ken je dat van je eerdere zwangerschap?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Poni
    Bijdrager
    #10442223 Quote

Nee volgens mij niet..
    Maar nu geen bloed meer te zien. Misschien een gesprongen adertje…

Wat weten jullie van het CVM virus?
    Ik zelf had hier nog nooit van gehoord…

Eefjepeeefje
    Bijdrager
    #10442336 Quote

Oh Poni da’s even schrikken. Maar bloedverlies (en zeker zo weinig) betekent meestal niks. Gewoon bellen als je je zorgen maakt. 

CVM is het virus dat herpes veroorzaakt toch? Schijnt heel pijnlijk en vervelend te zijn. Weet niets erover icm zwangerschap.

Hoe is het verder met jullie? Ik ben niet vooruit te branden en heb eetbuien, dus moet mezelf echt leren inhouden! Verder alles goed:) 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct