Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend december 2021

• Auteur
  • Emma-vB
    Bijdrager
    #10509342 Quote

Oeee super spannend Jessie! Zet ‘m op! Nog even en dan heb je je kleintje in je armen! 🥰

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10509345 Quote

Wat spannend Jessie! Hopelijk heb je je kindje snel in je armen (en kon je nog wel even slapen)

MamaNB
    Bijdrager
    #10509369 Quote

Dank voor alle kraambezoek tips! Kan ik zeker wat mee.

Spannend allemaal. Nu echt december! En gebroken vliezen Jessie, dat kan niet lang meer duren!

Zet hem op allemaal 🙂

JL
    Bijdrager
    #10509395 Quote

Zet m op Jessie!! Je gaat je kleine man nu echt ontmoeten!! 💙

Emma-vB
    Bijdrager
    #10509573 Quote

Pfoe ik vind het hier toch wel erg spannend worden hoor! Ben echt heel alert steeds of ik wat voel. En écht afleiding zoeken/vinden wordt steeds lastiger! 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10509576 Quote

Ik heb hetzelfde Emma. Jij hebt nu die 40 weken grens bereikt hè.. dan is het al helemaal zo wachten wachten.

Heel erg veel plannen doe je toch niet meer. M’n huis is gewoon schoon en dat hou ik bij dus in principe hoeft daar ook weinig aan te gebeuren en grote klussen zijn echt weer te veel dus die laat ik ook liggen :p. 

Zitten en liggen is niet meer lekker, wandelen gaat niet meer soepel. Dus ergens ver weg heen doe ik ook niet meer. Fietsen gaat ook niet makkelijk meer. Gelukkig dit weekend wel weer afleiding van Sinterklaas.. ga jij het vieren bij familie of zo?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mirjamvd
    Bijdrager
    #10509587 Quote

@emma/zwangeryes ik herken het wel hoor. Af en toe dingetje in huis en soms eens effe visite ontvangen of op visite. anders maak jezelf helemaal gek. Sinterklaas is zeker leuk om naar uit te kijken. 

@jessiejm spannend, succes

NicolevdS
    Bijdrager
    #10509590 Quote

Ik ben ruim 37 weken en ben het al beu 😉 sinds 34 weken met verlof, maar hebben op dit moment zoveel familieleden corona of contact gehad met iemand met corona dat ik niet veel op visite kan of zelf durf te gaan…Dus opt gemakje huis aan kant houden en lang leve Netflix en diamond painting en de grote stapel Libelle’s die ik van mn ma heb gehad 😉
    Maar hoop toch echt niet dat ik nog weken zo moet zitten hoor..pff.. 🙁

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct