Emma mijn vriend is ook alweer begonnen met werken. Wel pittig hoor, de eerste 2 dagen had ze net regeldagen dus dat was wel heftig. Even douchen en een boterham smeren voelt dan echt als luxe haha
Ik wil zo snel mogelijk ook wat voedingen vervangen voor de fles. Je kunt borst en flesvoeding combineren dus wil iig de middagvoeding uit de fles gaan geven zodat ik smiddags wat meer lucht heb en ruimte voor andere dingen.Je kunt dit dus afbouwen dat je borsten eraan gewend zijn dat ze een voeding overslaan dus wil dit graag proberen 🤗 ik kolf nu bijna elke ochtend na de ochtenvoeding dus heb al een klein voorraadje in de vriezer.
We hebben haar de eerste week bij moeten voeden met kunstvoeding dus ze is wel al wat gewend met drinken uit een flesje. En vind kunstvoeding ook helemaal oke om dat te geven, mocht ik geen gekolfde melk op voorraad hebben liggen!
Ik doe elke dag een dutje zodra dit lukt. Ben nog steeds heel moe en als er een pittige nacht tussen zit dan heb ik die dutjes overdag nog echt wel nodig hoor ☺️