Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind augustus/begin september 2019

• Auteur
  • JuneM
    Bijdrager

He meiden! 

Afgelopen donderdag de eerste positieve test gehad die elke dag netjes oploopt. 19 november is mijn laatste menstruatie begonnen en 10 december een positieve ovulatietest. Volgens mijn berekeningen ben ik eind augustus/begin september uitgerekend. Heel spannend. Het is onze eerste en dit was pas onze tweede ronde. 

Ik zou het leuk vinden een klein groepje meiden te vinden die een beetje gelijk lopen qua zwangerschap waarmee we dingen kunnen delen en wellicht een (besloten en geheim) facebookgroepje kunnen starten? Ik vind dat persoonlijk wat makkelijker werken dan een forum! Wie heeft ook net positief getest en vindt dit leuk? 

Ik ben benieuwd! 

#10146806 Quote

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! ♡

LisaMartine
    Bijdrager
    #10146813 Quote

Gefeliciteerd JuneM! 

Kwam stiekem al even gluren hier omdat ik heeeeel hard hoop me over een paar dagen hier ook aan te sluiten. Volgens de standaard berekeningen zou ik dan 2-9 uitgerekend zijn. Zou zo mooi zijn als ons kleintje dan uitgerekend is, precies dezelfde dag als zijn/haar mama en opa. Dus hier nog even duimen hihi 

JuneM
    Bijdrager
    #10146816 Quote

Dankjewel beeblove! 

Oh wat spannend Lisa! Wanneer is je nod?

Wat bijzonder zo op dezelfde dag jarig! Wat een timing 🤭

Frederica lin
    Bijdrager
    #10146818 Quote

Hoi allemaal

Ik mag mij hier ook melden 

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Vorige maand 22 november miskraam gehad ik heb een cyclus van 26 dagen afgelopen maandag positief getest zo niet verwacht maar ooooo wat een mooi kerst kado na mij berekening ben ik 29 augustus uitgerekend as maandag al een vroege echo om te kijke of het op de goede plek zien omdat ik tussen mij 2 kids een bbz heb gehad 

JuneM
    Bijdrager
    #10146819 Quote

Wat verdrietig en wat spannend frederica! Ik ga voor je duimen! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

LisaMartine
    Bijdrager
    #10146865 Quote

NOD is maandag de 24ste. Zou wel super bijzonder zijn ja hihi. 

JuneM
    Bijdrager
    #10146867 Quote

Dat is al overmorgen! Zijn jullie al lang bezig? En heb je al wat vage klachten? Spannend joh! Nog geen early test gedaan? 

xR
    Bijdrager
    #10146869 Quote

JuneM en en Frederica Lin gefeliciteerd! Ook ik zou graag in contact komen met andere vrouwen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.

Wij hadden afgelopen woensdag een positieve test in handen en zijn dus in verwachting van ons eerste kindje ook bij ons was het de 2e ronde raak. 

Ik vind het wel onwijs spannend en heb 9 januari de eerste echo staan om te kijken of het hartje klopt. Met de feestdagen toch wat meer opletten en wat is het lastig om nog niks te vertellen aan anderen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct