Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager
    #10197221 Quote

Clb, het komt goed! Een goede nacht en goede bevalling en gezond kindje gewenst! 

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10197197 Quote

Slaap lekker CLB! En met deze positieve instelling heb je al de helft gewonnen. Je kan het. Zet m op

Tulipaa
    Bijdrager
    #10197196 Quote

Wat is er weer veel gepost vandaag!

Vera, dat is niet zoals je het gewild had, maar idd wel duidelijkheid en dat is voor nu misschien nog wel het belangrijkste! 

CLB, Sjemig dat is ook even omschakelen! Onverwacht is het dan ineens al (bijna) zo ver! Je bent daar iig in goede handen en vertrouw idd op je eigen lijf en gevoel, dan komt het vast goed. Spannend joh, veel succes!

CLB
    Bijdrager
    #10197190 Quote

Wat een hoop lieve berichten! Voorlopig voel ik alleen wat rommelen, maar verder nog geen tekenen. Zo een goede nachtrust en morgen tweede tablet en controle. Vertrouwen hebben in mijn lichaam, wat opzich best goed lukt. Mijn lichaam roept goed en ik handel erna, tenminste dat heb ik vandaag zeker laten zien. Dankjullie wel. De berichten doen mij echt goed. 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10197189 Quote

Qua kleren, ik heb gewoon een pakje 50 en eentje 56 mee, twee rompers maat 50/56, twee mutsjes en een jasje 56. Maar hee, als je 4 verschillende pakjes mee neemt is dat ook geen probleem. Tip: zakjes met ‘maat en eerste of tweede keuze’ erop voor eerste pakjes 😁

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10197182 Quote

Oei clb zwangerschapsvergiftiging! Gelukkig ben je al 36+4! Succes met de inleiding en bevalling, je bent inderdaad vast de eerste dan! Hopelijk loopt alles voorspoedig!

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10197172 Quote

Pff ik kan het forum af en toe niet meer bijhouden, terwijl ik s ochtends en s avonds toch kijk, maar goed. 

Het lijkt erop dat jij de 1e gaat zijn clb. Wel even schrikken zo ineens. 

En voor jou ook Vera. Maar wel goed dat je je er nu op voorbereidt en zelf berusting hebt gevonden. 

Ik merk zelf dat ik s nachts vooral onzeker ben bij krampjes etc. Dan denk ik echt oow gaat het beginnen?! Terwijl het hopelijk nog even duurt.

Dit ben ik
    Bijdrager
    #10197171 Quote

Wow CLB, dat is ineens een omschakeling. Sterkte en succes. Straks heb je je kleine baby in je armen. Dat moet toch een mooi vooruitzicht zijn💕

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct