Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Veraa
    Bijdrager
    #10197165 Quote

@CLB jeetje wat heftig. Maar jij kunt dit! Echt waar! 36+4 weken is prima, kleine kans dat de baby nog even in de couveuse moet maar volgens mij is dat allemaal heel goed te doen. En ik snap de emoties hoor! Dit is compleet niet hoe je het voor je had gezien. Maar je kindje is er bijna! En het lijkt erop dat je dan toch nog de eerste gaat zijn met een geboorteaankondiging 🙂

@Daiskuh ik ben 37 weken morgen en ze gaan de baby met 39 nog wat weken halen (afhankelijk van de planning en of de baby zich niet eerder aandient natuurlijk).

Succes alle dames met darmklachten – lijkt me niet fijn…. Spannende dagen/weken voor ons allemaal.

HappyH
    Bijdrager
    #10197164 Quote

CLB succes!! Denk dat je de eerste wordt dan! Idd even omschakelen maar een gezonde baby is heel wat waard. Dan maar ietsje eerder.. ben benieuwd hoe t verder gaat! 

@Annemieke, herkenbaar, ik heb denk ik 4 setjes kleding ingepakt haha. Geen flauw idee joh hoe groot t kindje is en hoeveel laagjes t nodig heeft. Komt vast goed!

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10197160 Quote

Wauw wat een hoop berichten! Ik moet vaker kijken als ik op de hoogte wil blijven. Ik herken veel van jullie verhalen. Alleen geen bekkenklachten, maar wel in de onderrug. Komende zaterdag 37 weken en ik bedacht me ineens.. misschien is het handig om het telefoonnummer van de verloskundige in mijn telefoon te zetten. Ik ben niet zo goed in plannen. Denk altijd ach dat komt wel.. tot vandaag ineens. Het is al Mei! Zo onzeker over alles. Heb ik wel genoeg dekens? Moet ik ook maat 56 inpakken? Doe ik pakjes of beter broekje met shirt? Lange mouw romper of kort?

Nou Ja morgen maar verder met een frisse blik en dan komt het vast goed. Hormonen 🙂

IkJijWij
    Bijdrager
    #10197149 Quote

Witte chocolade en happy, hoop voor jullie dat de voortekenen genoeg zeggen 😉.

CLB, jeetje even omschakelen en schrikken. Snap dat dat even verdriet geeft. Maar ook wat mooi en spannend dat je straks je kleintje al vast heb! Heel veel succes met de bevalling!🍀

CLB
    Bijdrager
    #10197144 Quote

Vandaag extra controle gehad vanwege wat hoofdpijn, blijk ik zwangerschapsvergiftiging te hebben. 36+4 maar ze hebben toch besloten om mij te gaan inleiden. Lig hier nu in het ziekenhuis en eerste tablet voor de verweking van de baarmoedermond gehad. Het komt ineens dichtbij en plots, maar na wat huilen ben ik er toch best rustig onder. Over een paar dagen heb ik mijn kindje in mijn armen.

Vera, jammer maar ook fijn dat jij je rust hebt gevonden. 

Succes ladies! 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10197133 Quote

Hier ook heel vaak ontlasting, steken (maar nog niet ingedaald) en een rustige baby vandaag. Maar zegt natuurlijk niks :p. Hopen mag! Hier de 16e uitgerekend’

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Dit ben ik
    Bijdrager
    #10197129 Quote

Vera jammer dat het niet is gelukt, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hoeveel weken ben je nu?

Ik moet maandag naar de gynaecoloog.  Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Mijn beebje ligt echt nog bovenin mijn baarmoeder dus ik vraag me af of die überhaupt in gaat dalen. Verder nog steeds veel pijntjes en vandaag had ik echt behoorlijk moeite met mijn urine ophouden (sorry voor de smakelijke omschrijving). Ik ben die verveling ook echt zat.

Wittechocola
    Bijdrager
    #10197127 Quote

HappyH, ohnoo, dat meen je niet😅 Hoop dat het stiekem toch wèl wat zegt, voor ons beide😅

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct