Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • HappyH
    Bijdrager
    #10197105 Quote

Whaa wittechocola, ik herken echt alles van je verhaal! Ben de 11e uitgerekend maar al een tijdje last van hardwerkende darmen, steken, krampen etc. Ook steeds minder energie dus van ij mag het ook wel komen. 

Toch zeggen de voortekenen niets over wanneer t komt. Ken vriendinnen die dit soort dingen wekenlang gehad hebben. En een vriendin die zonder voortekenen opeens beviel in de nacht. Moeder natuur is onvoorspelbaar haha

Wittechocola
    Bijdrager
    #10197091 Quote

Oo wowie. Heb ff niet gekeken en een hoop gemist zo te zien😅

Pfoe, om alles en iedereen persoonlijk te beantwoorden is een beetje veel haha. 

Maar iig van Veraa “fijn” dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Ik ben vanmiddag weer bij de verloskundige geweest op controle. Had maandagavond heftige pijn onderin en dat schijnen toch wel echt de indalingsweeën/ voorweeën geweest te zijn. Verder waren alle metingen goed en lijk ik al veel voortekenen te hebben. Ze ligt nog steeds vast in mn bekken en is nog steeds ingedaald. Voor mn gevoel ligt ze erg laag, ook omdat ik nauwelijks meer last heb van maagzuur (de vlag hangt uit want heb t zoooooolang gehad!) Sinds vandaag veel pijn in mn rug en ik loop helemaal leeg. Heb al 4/5x ontlasting gehad (sorryyyyy voor de details). Maar dat schijnt ook een voorteken te zijn. Geen diarree, maar wel ontlasting.

Pfoe, ben zo benieuwd wanneer ze eruit wilt komen😅 Voor mij kan t niet snel genoeg. Ben doodmoe, heb geen energie en slaap heel veel.

IkJijWij, herken je verhaal dus erg goed😅 

Zijn hier meerdere trouwens die rond de 21e zijn uitgerekend?

IkJijWij
    Bijdrager
    #10197075 Quote

Och Vera, wat jammer maar wel heel fijn dat jullie er zelf berusting in hebben kunnen vinden. Het belangrijkste, als de kleine maar gezond in je armen terecht komt!

Sanne, spannend, ook al een data en wetend wanneer je de kleine mag ontmoeten.

Hier komt er vandaag echt niks uit. Geen energie en zin en dus de hele dag bankhangen. Wat kan dat per dag verschillen zeg. Ene dag gaat het huis onder ste boven en de andere dag niks nada noppa 🙈

Veraa
    Bijdrager
    #10197062 Quote

@HappyH ik hoop ook dat het net zo’n positieve ervaring wordt!

@zwanger yes ja bizar he. Het kan raar lopen. Buik doet niet zo zeer want toen het stuitje niet uit mijn bekken kon hebben ze de poging gestaakt. Keizersnede wordt idd tussen 39-40weken gepland.

@Sanne, hoop dat de kleine zich ook netjes aan de datum van inleiden houdt en dan niet stiekem toch eerder komt. Maar volgens mij kun je ook beter teveel vruchtwater hebben dan te weinig…

Sanne1979
    Bijdrager
    #10197049 Quote

Vanmorgen gesprek met gynaecoloog gehad en datum van inleiden staat gepland met 39 weken. Kon met 38 weken al, maar vond ik net te vroeg. Zo komt het wel erg dichtbij. 

Vwb veel vruchtwater; de echoscopiste zei vorige week dat grote kinderen vaak veel vruchtwater hebben. Ze had er geen verklaring voor, maar dat was haar ervaring.

Balen Vera dat het draaien niet gelukt is. In jouw geval zou ik ook voor een keizersnede gaan en geen risico nemen. Je hebt nog even om aan het idee te webben.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10197047 Quote

Oei veraa, hopelijk morgen minder last van je buik dan na de eerste poging, nu ze eigenlijk al niet konden draaien! Wanneer zou de keizersnede gepland worden? Tussen 39 en 40 weken in? Fijn dat je er berusting in hebt gevonden. Inderdaad, die van mij draaide nog netjes zelf, ik helemaal van de wereld. En nu heb jij het 🙁

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

HappyH
    Bijdrager
    #10197022 Quote

He jammer maar ook op zich fijn dat het nu duidelijk is en dat je berusting hebt gevonden in het idee vera! Een vriendin van me is net met een spoed ks bevallen. Ze vond het minder heftig dan verwacht en is achteraf nog steeds heel blij dat alles gegaan is zoals het gegaan is. Ik hoop dat je straks ook zo’n ervaring hebt!! 

Veraa
    Bijdrager
    #10196992 Quote

Hee zo te lezen gaat iedereen nog lekker (afgezien van moeheid, nesteldrang, bekkenklachten, hoge/lage bloeddruk, voorweeen, etc :’) …)

Het is helaas niet gelukt de baby te draaien. Hij was inmiddels ingedaald en lag lekker vast in mn bekken. Dus voor ze uberhaupt een versie hebben geprobeerd hebben ze eerst geprobeerd de stuit uit mijn bekken te liften. Dat ging al niet en meneer lag heerlijk vast. Dus het is klaar zo.

Dat betekent dat we naar huis zijn gegaan met een flink aantal afspraken en zelfs al 3 mogelijke data voor onze keizersnede 😱 hoe bizar! Vanaf nu is het dus alle voorlichtingen krijgen (ook bij de anesthesioloog voor de ruggenprik enzo) en voorbereiden op de komst! En eigenlijk hebben we er allebei wel berusting in gevonden. Het is goed zo. Hij ligt zo met een reden en dan liever een ks dan een stuitbevalling (die mogelijkerwijs, in 50% vd gevallen alsnog een spoed ks wordt…)

Dus ja raar vooral (want dit gebeurt altijd bij anderen) maar wel oke. Ik kan me nog herinneren @zwanger yes dat ik het zoo erg vond dat je een dwarsligger had. Die misschien wel niet natuurlijk zou komen… En look at me now 😅.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct