Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Jippie
    Bijdrager
    #10147526 Quote

Meiden, allemaal hele fijne feestdagen en alvast op naar een mooi nieuw jaar!! Echt fijn zo’n forum! 

Ik voel het kindje nu ook echt duidelijk bewegen. Wij zijn ook druk begonnen met klussen op de 1e verdieping dus daarna de babykamer uitzoeken. Gisteren al allemaal leuke kerstcadeautjes gehad voor de kleine.

@zonnetje ik heb een hele lieve groep 7. En ik ben ook benieuwd naar je oefeningen. Succes met de 20 weken echo van de week.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10147503 Quote

Fijne en gezellige kerstdagen allemaal!

Wat voor oefeningen heb je voor je bekken gekregen zonnetje?

Sanne1979
    Bijdrager
    #10147194 Quote

Ik heb het idee de baby een paar keer te hebben gevoeld (17+3), maar dat kan ook komen omdat het mijn 2e zwangerschap is. Bij mijn 1e zwangerschap was het rond de 21 weken dacht ik. Komt echt vanzelf ;-). 

Meiden, fijne dagen! 

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10147186 Quote

Lieve meiden bedankt voor alle steun, adviezen en luisterend oor. Ik wens jullie hele gezellige kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar!🎄🎆🎉🎁

X

ZonnetjeInHuis
    Bijdrager
    #10147118 Quote

Eventjes drukke eindsprint gehad tot de vakantie nu! En alles even bijgelegen. Leuk zeg dat een aantal weten wat ze krijgen, wij denken t niet te willen weten maar twijfelen nog een beetje… 😉 

Leuk hoe je het gedaan hebt Jippie! Welke groep? 

En mijn onderrug voel ik ook Zwanger yes, ik heb oefeningen voor Mn bekken gekregen en merk dat houdingen regelmatig wisselen ook helpt.

Net als jullie Steefje en Annemiek heb ik ook de placenta voor, nu 18wk maar voel ook nog niks.. denk af en toe iets te voelen maar dan is t weer weg en denk ik, hmm nee zal toch wel niet 😉 ik kan niet wachten op dat getrappel. 

Volgende week vrijdag hebben we de 20-wk echo, ik vind het super spannend! Daarna meteen een nachtje weg samen. Nu druk bezig met het klussen zodat ons huis af is… 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10147026 Quote

Sporten is hartstikke goed hoor, inderdaad zo lang je het vol houdt blijven doen met wat minder kracht. Fijn voor de rest van je zwangerschap als je een beetje in vorm bent. Ik sport niet maar mis het wel een beetje :p

Hier is het ook wel een besef moment, de kerstkaarten. De meesten schrijven er niet over maar soms denk je: volgende kerst zijn we met z’n ⁴en

Voor de verjaardag van mijn dochter (met kerst dus) een baby born gehaald. Ben heel benieuwd hoe ze dat vindt 

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Steefje
    Bijdrager
    #10146941 Quote

Jippie, ik doe bodypumpen. Normaal deed ik dit gemiddeld 3 keer in de week, nu max 2 keer. Wel minder fanatiek dus met minder gewichten maar probeer toch zolang ik geen last heb goed door te gaan.  

Jippie
    Bijdrager
    #10146712 Quote

Spannend Steefje. Ja bijzonder dat het de laatste keer met zijn 2en is he. Op de kerstkaarten staat dat ook en mensen zeggen het dus je wordt er zo bewust van. Wat voor sport doe jij? Ik probeer inderdaad ook 2 keer te sporten.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct