Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Elinska
    Bijdrager
    #10151410 Quote

Hi allemaal! Leuk om al jullie ervaringen te lezen. Eind mei verwachten wij ons eerste kindje, een meisje. Tot nu toe verloopt alles zó soepel (in 1 keer zwanger, totaal geen last van kwaaltjes) dat het voor mij vaak nog steeds een beetje onwerkelijk (en daardoor ook onzeker) voelt. Mijn placenta zit ook aan de voorkant, waardoor ik nog weinig beweging voel in mijn buik, die overigens al wel behoorlijk bol is. Volgende week gelukkig de 20 weken echo, ik hoop dat alles goed is en ik me daarna wat meer gerust voel :-). 

CLB
    Bijdrager
    #10151344 Quote

Zonnetjeinhuis; zo het zit er op. Het viel reuze mee. Het drankje is zoet en wat dikker, maar vond het niet vies. Het vult ook wel even op de lege maag. 2 uur wachten is wel even, zeker omdat je echt erge honger hebt en er een beetje flauw van wordt. Goede afleiding helpt! Ik had Netflix serie gedownload. Nu wachten op de uitslag.

CLB
    Bijdrager
    #10150974 Quote

Jaa shoppen is leuk! Wij, lees mijn man, is druk bezig met de kinderkamer. Schuren en lakken van de meubels. Gordijnen zijn besteld. En we hebben een heerlijke stoel. Lijkt mij echt nu al heerlijk om daar in te zitten en hem/haar te voeden. 

Voor een kinderwagen gaan we nog op pad.

Zonnetjeinhuis; Thanks! Ben beel benieuwd of ik dezelfde ervaring ga krijgen als jouw vriendin! 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10150971 Quote

Leuk dat jullie ook allemaal aan het shoppen zijn! 

Ik begin ook te zoeken naar een bedje en zo, kijken of ik een mooie op marktplaats kan vinden de komende 10 weken, anders koop ik wel nieuw :p

ZonnetjeInHuis
    Bijdrager
    #10150852 Quote

Hoi CLB, 

vriendin van mij heeft dat na de 20wk echo ook gemoeten, die had de afspraak in de ochtend en vond dat erg meevallen. Ook met dat drankje tussendoor wat je zegt. 

Fijn dat de echo’s verder goed zijn, op naar een mooi jaar! Ik geniet er echt van die kleine nu regelmatig te kunnen voelen, en Mn buik groeit ook goed, heerlijk! 

Vanmiddag weer een hele stap voor de babyuitzet bij mekaar gedaan bij een vriendin, hele berging staat vol, haha. 

CLB
    Bijdrager
    #10150780 Quote

Zwanger Yes; dat is niet aangeboden, weet niet precies wat het betekent. Een hele dag prikken lijkt mij ook niet alles..

jippie; ai dat is ook naar. Ik probeer er niet te veel tegen op te zien in de hoop dat het dan een beetje mee gaat vallen. Wil zo snel mogelijk gaan, zodat ik er vanaf ben, of dat ik mijn levensstijl kan/moet gaan aanpassen voor de kleine (want volgens mij kan het wel risico’s voor de kleine met zich mee brengen als je ‘normaal’ blijft eten). Ik zal je laten weten hoe het gegaan is! 

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10150715 Quote

Dat is makkelijk Zwangeryes dan hoef je veel minder aan te schaffen. Wij gaan vandaag weer op pad.

Clb wanneer moet je testen en laat je weten hoe het was? Ik moet namelijk met 24 weken ook laten checken op zwangerschapsdiabetes en moet zeggen dat ik er nu al tegenop zie. Bij mij vanwege een link tussen zwangerschapsdiabetes en Pcos.

Fijn Syk dat de echo goed was.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10150706 Quote

Fijn van de goede echo CLB. En fijn dat ze niks van het geslacht hebben laten zien. 

Jammer dat je een glucose test moet, geen ervaring hier.. mag je geen dagcurve met vingerprikjes doen?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct