Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • CLB
    Bijdrager
    #10150659 Quote

Vandaag 20 weken echo gehad en alles was goed! Helemaal niks van het geslacht gezien, blij mee:) 

Bij 10+3 de termijnecho gehad en wat een verschil. Hij bewoog goed en hij dronk zelfs een aantal keer. Helemaal verliefd op de beelden die we hebben. 

Helaas is zijn buikje/hoofdomtrek aan de ruime kant, waardoor we mijn bloed op glucose/ zwangerschapsdiabetes gaan controleren. Best spannend, alleen het onderzoek lijkt mij al zenuwslopend. (Nuchter bloedprikken en dan een drankje drinken en weer bloedprikken). Iemand die hier ervaring in heeft? 

Gelukkig is (eindelijk) mijn misselijkheid ook minder aan het worden, waardoor het mogelijk net iets ‘prettiger’ gaat zijn. 

Ben even kwijt wie het was, maar er was nog iemand met 20 weken echo vandaag geloof ik. Hoe is die gegaan? 

Syk
    Bijdrager
    #10150108 Quote

Allemaal de beste wensen op een heel mooi jaar waarin we allemaal mama gaan worden.

Vandaag is eindelijk onze kinderwagen geleverd, het heeft even geduurd maar nu hebben we hem eindelijk binnen. Volgende week hebben wij de 20 echo dat is ook weer even spannend maar ik heb een paar weken terug al een uitgebreide echo gehad omdat er 2 keer niks uit de niptest was gekomen waardoor we werden doorgestuurd naar het VUmc en daar was de kleine toen helemaal goed gekeurd gelukkig. 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10150084 Quote

Heel leuk alle wandelwagens! Wij gaan onze eerste wagen hergebruiken, maar er moet nog wel een meerijdplankje op voor mijn dochter. 

En baby komt bij mijn dochter op de kamer dus kamertje is klaar, moet alleen nog een bed.

Jippie
    Bijdrager
    #10150038 Quote

Dan hebben we bijna dezelfde. Ik dacht van te voren echt dat ik alles moest en mocht kiezen, maar het leek wel een auto uitzoeken. Vriendlief wilde een dubatti, omdat iedereen om ons heen joolz heeft en hij perse een zwart frame. Ik heb toen voor cognac handgrepen gekozen en wij hebben de grey melange kleur. De kleur hebben wij ook lang getwijfeld en ik ben in de winkel 2 keer geswitcht van kleur hoor. Hij staat nu in elkaar en ben er heel blij mee.

Tulipaa
    Bijdrager
    #10150027 Quote

Zwanger Yes, ik denk dat we het half februari laten bezorgen. Ik vind het fijn dat alles er staat, dan kan ik spulletjes opbergen. We hebben al zoveel spulletjes gehad en dat zit nu allemaal in een curverbox… Ook vind ik het makkelijker om accessoires uit te zoeken wanneer het kamertje ingericht is. 

Jippie, wat leuk dat jullie ook de Dubatti hebben uitgekozen. Ik vind die ook echt heel tof. Vond alleen de kleur kiezen moeilijk. We hebben uiteindelijk gekozen voor een taupe kleurige wagen met zwart frame en cognac handgrepen.

Jippie
    Bijdrager
    #10150000 Quote

Wat leuk Tulipa! Onze kinderwagen is gisteren bezorgd, precies een week na bestellen, maar dan wel bij de babydump vandaan. Wij hebben ook gekozen voor een dubatti. Afgelopen 1.5 week hebben we de eerste verdieping verbouwd en is het gestuct. Nu alleen nog kiezen wat we op de muren willen… Zaterdag gaan we wel de babykamer en maxi cosi uitzoeken. Ik vind deze dingen wel spannend hoor. Het komt zo dichtbij.

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10149999 Quote

Wat leuk Tulipa! Onze kinderwagen is gisteren bezorgd, precies een week na bestellen, maar dan wel bij de babydump vandaan. Wij hebben ook gekozen voor een dubatti. Afgelopen 1.5 week hebben we de eerste verdieping verbouwd en is het gestuct. Nu alleen nog kiezen wat we op de muren willen… Zaterdag gaan we wel de babykamer en maxi cosi uitzoeken. Ik vind deze dingen wel spannend hoor. Het komt zo dichtbij.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10149994 Quote

Fijn tulipaa! Leuk om dat geregeld te hebben! 

Wanneer wordt dat ongeveer bezorgd allemaal dan?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct