Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Zwanger yes
    Bijdrager
    #10142683 Quote

Jammer Euqinimod! Hopelijk duurt het niet heel lang meer voor je!

#10142681 Quote

@zwangeryes leuk!!Ik ben wel jaloers hoor! Mijn placenta ligt voor dus het kan bij mij tot ruim over 20weken duren voor ik iets voel. Laat staan mijn man

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10142607 Quote

Heb ik oOk ja, naast de extra controle niks aan de hand. Ook met de bevalling niet, want ik heb geen antistoffen in mijn bloed nu. En inderdaad nu met 28(geen idee waarom dat anders is) weken weer prikken om te kijken of deze baby toevallig wel gewoon dezelfde bloedgroep heeft .

Annnemiekke
    Bijdrager
    #10142487 Quote

Bij de controle blijk ik bloedgroep A negatief te zijn en moet met 26 weken weer bloedprikken of de baby dezelfde bloedgroep heeft of positief. Als dat het geval is dan moet ik een prik halen zodat mijn lichaam het niet afstoot mocht bloed bij elkaar komen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik schrok er eigenlijk wel een beetje van.

Zwanger yes wauw ik wacht met smart tot ik de kleine kan voelen

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10142469 Quote

Ik ben nu 17+5 weken! Voelde het zelf rond de 15 weken wel echt!

Straks weer controle bij de VK

Jippie
    Bijdrager
    #10142455 Quote

Woooh super leuk😀😀 met hoeveel weken voelde jij het kindje zelf? En hoever ben je nu ook alweer??

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10142432 Quote

Mijn man heeft de baby ook gevoeld net 😀

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10141175 Quote

Hoe was het gebruiker? Wat ga je nu met de envelop doen? Taart laten maken?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct