Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Jippie
    Bijdrager
    #10146712 Quote

Spannend Steefje. Ja bijzonder dat het de laatste keer met zijn 2en is he. Op de kerstkaarten staat dat ook en mensen zeggen het dus je wordt er zo bewust van. Wat voor sport doe jij? Ik probeer inderdaad ook 2 keer te sporten.

Steefje
    Bijdrager
    #10146672 Quote

Hi allemaal! 

Zo ik ben weer bij! Leuk om alles weer te lezen en wat een leuke reactie van de kinderen van je klas!! 

Annemiek, bij mij zit de placenta er ook voor en voel ook nog niks. Ben nu 17,5 week maar ik heb me erop ingesteld dat ik voorlopig nog wel niks ga voelen. 

Ik heb ook last van me onderrug! En ook wel aan me zij, rechts meer dan links. Maar verder voel ik me prima. Probeer elke week toch wel minimaal 2 keer en soms 3 keer te sporten. 

Hartje luisteren met 16 weken was erg bijzonder! Baarmoeder zat toen net onder me navel. 7 Jan de 20 weken echo, kan niet wachten!! Weten we ook eindelijk wat het wordt!

Fijne feestdagen allemaal! Voor diegene die net als ik voor het eerst mama worden, de laatste keer met z’n 2en! Ook weer ff een momentje merk ik!

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10146570 Quote

Klinkt fantastisch! Leuke afsluiting van je werkende p2018

Jippie
    Bijdrager
    #10146548 Quote

Haha ja dat herken ik!

Het was zoooo super leuk om te vertellen. Tenminste om ze te laten puzzelen. Ze waren de hele ochtend al zenuwachtig omdat we na de pauze iets leuks zouden gaan doen een verrassing en dat hadden ook even tegen mijn collega’s verteld dus die moesten al lachen. Toen ze de puzzel opgelost hadden, waren ze helemaal door het dolle heen dus een mooie foto met de kinderen en de tekst gemaakt van hoera onze juf krijgt een baby. Die gemaild naar de ouders dus kreeg gelijk al lieve mailtjes en alle ouders feliciteerden mij s avonds ook. Het was echt zoo leuk😀 dus vandaag ging het ook de hele tijd over de baby. Hoe groot ie nou was en dat ie door de regen gelukkig niet nat werd enzo. Echt kinderlogica en graag een meisjes zodat je haartjes leuk kon doen en make up. Dus gehad over dat t nu een sinaasappel was en ze wilden alles voor mij doen, want ja de juf krijgt een baby. Te leuk!! Maar blij dat het nu vakantie is.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10146041 Quote

Jippie, een leuke dag voor jou vandaag! Laat je weten hoe je klas reageerde en hoe het kerstdiner was 😀 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10145846 Quote

Inderdaad onderrug. En die tips ken ik, maar ik doe dat elke keer en dan denk ik ‘o nee anders doen’ en 5 minuten later zit ik weer zo..

Ja bij mij zat hij met 17 weken tot m’n navel geloof ik, maar dit is mijn tweede :p 

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10145813 Quote

Haha ja ze zei bij mij dus ook al jouw baarmoeder zit al ter hoogte waar het normaal met 18a 19 weken zit. Door een van jouw vorige berichtjes wist ik inderdaad dat het toch klopte dat ik het al voelde. Wel fijn dat je inmiddels helemaal over je misselijkheid heen bent. Zit de rugpijn bij jou ook in je onderrug?? Ik heb namelijk ook heel veel last elke keer van mijn onderrug. Verder ook niets. Merk dat sporten het wel iets soepeler houdt en de verloskundige zei vandaag ook dat je beter niet met je benen over elkaar kunt gaan zitten en traplopen beter voet aansluiten ipv elk tree een andere voet. Maarja dat gaat beide automatisch. Volgende week aan de fysio nog wat tips en oefeningen vragen. Ik laat morgen of vrijdag even weten hoe het was. Morgen namelijk ook nog kerstdiner op school dus een lange drukke dag.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10145799 Quote

Super gaaf jippie! 

Mijn baarmoeder zit ook tot mijn navel, maar wel lekker breed volgens mij :p. 

De baby schopt me heel vaak :p op dit moment ook . Ben morgen 19 weken. Ik voelde het ook zo snel maar toen inderdaad niet dagelijks. Nu echt wel en ik voel het ook flink aan de buitenkant. Soms schuift het ook heen en weer een beetje. Genieten. 

Verder veel last van mijn rug en verder nergens van gelukkig!

Laat je weten hoe het morgen was?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct