Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Jippie
    Bijdrager
    #10136547 Quote

Ja echt leuk al die echo’s En foto’s!! Nu voorlopig niet meer hoor. Nu gewoon het normale traject in.

Maar 15 weken alweer. Gaat hard. Misselijkheid helemaal over?

Misschien stomme vraag hoor maar ik heb geen ervaring. Koop je zon broek gewoon in de maat die je normaal hebt. Dus ik heb meestal m of 38 en dan neem.je ook.die maat? Kun je die dan de hele zwangerschap aan?

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10136478 Quote

Hoi allemaal!

Jippie wat leuk zo veel echo’s 😀 

Ik begin ook wel echt een buikje te krijgen onder de vetbobbel :p. Heb net twee broeken gekocht met de black friday van de Prénatal. Ik had er twee van de vorige zwangerschap, uit de kast getrokken. Allebei stuk :p. Dus nu twee andere gekocht. 

Hier nu 15 weken zwanger 🙂

ZonnetjeInHuis
    Bijdrager
    #10135908 Quote

Hier ook vooral savonds meer buik dan sochtends. Wel leuk, k maak ongeveer elke week een foto en als ik nu die van 4 wk geleden vergelijk met die van nu (14wk)  zie je toch wel iets verschil. 

Mooi zeg, al die geruststellende berichtjes over de uitslagen! 

Tepels doen bij mij geen pijn, borsten zijn in algemeen wel gevoelig.. en de zwaartekracht doet ook zn werk.. zijn echt voller geworden (al in de eerste weken). Had met 8wk al een meegroeibh aan 🤣

Jippie
    Bijdrager
    #10135848 Quote

@Feline ik typte het hierboven al, maar ik had er dus ook heel veel last van en sinds vorige week ongeveer ook niet meer. Nou de echo vorige en deze week waren toch echt goed.

@steefje wat fijn dat jullie ook een goede uitslag hebben gekregen. Wij hebben ook met nevenbevindingen gedaan. Bedankt voor de tip van de zwangerschapsbroeken. Ga morgen toevallig toch shoppen.

Steefje
    Bijdrager
    #10135845 Quote

@Syk: ik heb 2 mama skinny jeans gekocht bij de H&M. Zitten heerlijk! Ik geloof iets van € 30,-. Misschien morgen met Black Friday extra korting? Shirtjes enzo gewoon me eigen nog. 

@Jippie wat een mazzel! Leuk zeg! Ik heb geen idee wanneer we weer een echo hebben? Met 16 weken afspraak hartje luisteren maar ik weet niet of daar een echo bij zit. 

Vandaag ook nog de uitslag van de NIPT gehad, hebben uiteindelijk met nevenbevindigen gedaan. Alles was goed dus geeft me een extra gerustgesteld gevoel. Wel heel lan getwijfeld tussen wel of geen nevenbevindingen. 

FelineA
    Bijdrager
    #10135843 Quote

Steefje, heb ook ontzettend last gehad van mn borsten. Schurend gevoel aan m’n tepels en steken ik borst zelf. Sinds een paar dagen is het (samen met de misselijkheid) plots verdwenen. Zal me er maar geen zorgen over maken?

Voor zwangerschapskledij kun je ook eens kijken bij Asos en Zalando. Die hebben erg veel. 

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10135829 Quote

Onze nipt uitslag is binnen en gelukkig goed.

Sanne1979 bij jou ook inmiddels binnen?

Rosiee
    Bijdrager
    #10135607 Quote

Hoi allemaal,

Ik ben nu 13 weken en bij mij is er ook nog geen buikje te zien, tenminste niet voor mensen die het niet weten. Ik voel me zelf wel iets dikker en mn strakke spijkerbroeken zitten niet meer lekker, maar gelukkig alle pantalons en jurkjes nog prima dus ik red het nog wel even zonder positiekleding. Voor degene die al gaan shoppen, ik heb veel goede verhalen gehoord over de broeken van H&M en die zijn ook betaalbaar.

@Steefje, zere borsten herken ik wel, al kan ik het niet echt pijn noemen, maar ik voel af en toe een soort steken. Ze zijn (gelukkig) nog niet groter geworden 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct