Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • MamaEE
    Bijdrager
    #10116882 Quote

@sanne1979

Nog gefeliciteerd! Wat leuk een 1 jarige in huis nu. Zijn ze echt geen baby meer hè. Onze oudste is 12 september net 3 geworden en de jongste is nu 1,5. 

@ZonnetjeInHuis

ja het is inderdaad voor het hoede doel haha. Gelukkig heb jij er nog geen last van. Hopelijk blijft dat zo! 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10116845 Quote

Hier niet echt misselijk maar meer een soort van buikpijn dat ik honger heb wat zich doortrekt in mijn maag en slokdarm, voelt heel gek.. en niet fijn .maar goed, ik heb alles over voor een kleine hoor 😀

Jippie
    Bijdrager
    #10116841 Quote

Zwanger Yes, ja was ook niet fijn, maar gelukkig redelijk snel weer zwanger. Als ik het niet vertrouw mag ik gelijk aan de bel trekken en krijg ik nog eerder een echo, maar daar gaan we maar niet vanuit. Hoe is het bij jou met de misselijkheid?

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10116752 Quote

Confetti, hier trouwens ook soms opeens geen gevoel van kwaaltjes, maar dan komt het savonds of sochtends weer terug. Vooral als ik druk ben heb ik er minder last van (gelukkig)

Jippie gefeliciteerd! Goed dat je al een vroege echo krijgt na je bbz. Lijkt me ook heel erg, van het geluk van zwanger zijn naar een spoedoperatie. Gelukkig nu weer zwanger 😀

ZonnetjeInHuis
    Bijdrager
    #10116735 Quote

Wat fijn mamaEe dat je al n hartje zag! Jammer vab de misselijkheid maar t is voor een goed doel en ook dat houdt weer een keer op.. ik gelukkig nog niet misselijk, wel pijnlijke boobies en moe. Al heb k dat in deze tijd vh jaar sowieso.. 

En ben wel s benieuwd naar die chinese kruiden… 😉 

Jippie
    Bijdrager
    #10116733 Quote

Hallo dames,

Van harte gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren eindelijk weer een positieve test. In april een bbz met spoedoperatie gehad. Nu, op af en toe een vlaag misselijkheid na, nergens last van dus bereidde me al voor op een menstruatie, maar die bleef uit. Nu 4 weekjes zwanger. Over 2.5 week al de 1e echo in het ziekenhuis, vanwege de eerdere bbz en het gebruik van clomid. Dus ik vind het allemaal wel heel spannend en hoop dat het deze keer allemaal wel goed gaat.

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Jippie
    Bijdrager
    #10116732 Quote

Hallo dames,

Van harte gefeliciteerd allemaal! Ook ik had gisteren eindelijk weer een positieve test. In april een bbz met spoedoperatie gehad. Nu, op af en toe een vlaag misselijkheid na, nergens last van dus bereidde me al voor op een menstruatie, maar die bleef uit. Nu 4 weekjes zwanger. Over 2.5 week al de 1e echo in het ziekenhuis, vanwege de eerdere bbz en het gebruik van clomid. Dus ik vind het allemaal wel heel spannend en hoop dat het deze keer allemaal wel goed gaat.

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10116631 Quote

Gefeliciteerd mama EE en gebruiker 10992235

Spannend een zwangerschap na een miskraam. Gelukkig nu al een kloppend hartje! 

Accupunctie lijkt me niks :p. Maar dat is voor iedereen anders. Ik ben nogal bang voor naalden :p

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct