Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Twingirls
    Bijdrager
    #10112303 Quote

Ik ben trouwens nieuw hier en vraag me af of ik dit topic ook kan opslaan? Moet dit iedere keer weer terug zoeken.

Twingirls
    Bijdrager
    #10112302 Quote

Yeeeey wat leuk. Allemaal gefeliciteerd. Ik heb 11 september de eisprong gehad. Ben die dag ook geïnsemineerd. (Iui). Vanmorgen heb ik bloed moeten prikken in het ziekenhuis om de hcg waarde te bepalen. Die was voor een prille zwangerschap. Volgende week donderdag moet ik weer prikken. Kijken of het goed gestegen is. Daarna mag ik pas een afspraak maken voor een echo. Rond week 5,5 dus. 

Nog steeds flinke steken in mijn onderbuik. Vooral links.

Emmaleonora
    Bijdrager
    #10112300 Quote

Hallo , 

ik heb donderdaag 13 september een positieve test gedaan en vrijdags ook. En maandag 8 okt eerste echo! Voor mij is dit de eerst keer dus behoorlijk spannend. Merk alleen dat ik echt super moe ben en ook elke ochtend naar de wc moet rennen om over te geven bah… maar allemaal voor een goed doel! 

ZonnetjeInHuis
    Bijdrager
    #10112273 Quote

Leuk om te lezen. Ik heb vorige week zaterdag (15-9) al positief getest, cyclus begon op 15-8, maar was laatste keren opeens langer (normaal al rond 31 dagen). Hiervoor 2x mk gehad na 45 dagen dus vind het nu erg spannend! Mag daarom morgen al naar de gyn, er zal weinig te zien zijn nog maar fijn om extra controle te hebben. 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10112272 Quote

En gefeliciteerd allemaal! Wat snel woensdag al Mien, waarom zo vroeg? 

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10112270 Quote

Hoi!

Hier denk ik ook eind mei, heb zaterdag positief getest! 

Ik ben erg moe en misselijk gedurende de dag.. zo’n vreemd weeig gevoel waar ik niet blij mee ben. En mijn darmen zijn van slag, het ene moment obstipatie, het andere moment heel dun. En ik kan echt niet tegen die geur :(. 

Verder natuurlijk heel blij. Morgen ga ik de verloskundige mailen want ik ben op donderdag altijd vrij, dus dan heb ik even tijd. Ik moet kiezen uit de vorige VK uit mijn andere stad die 20 minuten fietsen is of een nieuwe die 5 minuten fietsen is.. ik vond de vorige wel heel fijn..

Lees ook: Eten tijdens je zwangerschap

Mien
    Bijdrager
    #10112247 Quote

Vandaag dus nogmaals getest. Tblijft positief. Gebeld voor men afspraak. Volgende week woensdag mag ik al gaan 🙈

Tgaat heel snel…

GlitterS
    Bijdrager
    #10112242 Quote

Hier nog één! 18 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie, dus dat betekend vandaag precies 5 weken. Vorige week donderdag positief getest. Kon het niet geloven!! Had de ovu testen de prullenbak in gedaan, omdat we al bijna een jaar bezig waren. Uiteindelijk toch een positieve test. 16 oktober hebben wij een intake en 18 oktober onze eerste echo.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct