Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend eind mei/begin juni

• Auteur
  • Demi
    Bijdrager
    #10112113 Quote

Ik heb bijna dezelfde cyclus! 15 augustus is de laatste menstruatie begonnen, en tussen 5 en 7 september was mijn eisprong. Afgelopen donderdag een positieve test!! We dachten dat het heel lang zou gaan duren en we misschien wel doorgestuurd zouden moeten worden ivm mogelijke pcos. Nu binnen 2 pogingen zwanger. Dus we zijn heel blij maar houden ook goed in ons achterhoofd dat het nog fout kan gaan! 

Wij hebben 17 oktober onze eerste afspraak bij de vk. 

Mien
    Bijdrager
    #10112086 Quote

Proficiat.

Ikzelf heb gisteren ook een positieve test gehad.

Dus morgen doe ik deze nogmaals en daarna afspraak maken voor men eerste echo.

Laatste menstruatie was 11augustus, eisprong vond plaats tussen 6 en 8 september, want op 5september was er een ei aanwezg had toen een inwendige echo ondrzoek gehad omdat ik wou weten of alles vanbinnen in orde was om zwanger te wordn.

Dus volgens deze bereking zit ik op eind mei. 

Twingirls
    Bijdrager
    #10112059 Quote

Hoi mommy

alleseerst hartelijk gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Super spannende tijd nu. 

Mijn nod zou vandaag zijn ( of morgen). Natuurlijk kon ik weer niet wachten en heb ik gisteren en vandaag positief mogen testen . Ik kan het bijna niet geloven.

Wij zijn al 2 jaar bezig voor ons 2e kindje. Helaas het ziekenhuis nodig gehad zowel bij de eerste als bij deze zwangerschap. Nu, bij onze eerste poging iui positief resultaat. Wat super spannend. Ik ben nog erg aan het twijfelen of het goed zal gaan. 

Wat zijn de symptomen tot nu toe bij jou naast een positieve test?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct