Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Februari 2016

• Auteur

Hallo allemaal, Mijn naam is Sabine en woon in Aalsmeer Ik ben momenteel 9 en een halve week zwanger van ons eerste kindje en zou het leuk vinden om in contact te komen met andere aanstaande mama’s die rond de periode februari 2016 zijn uitgerekend 🙂 Liefs, Sabine

gebruiker787649
    Bijdrager
    #5657265 Quote

Hallo Sabine ,

ik ben ook zwanger van m’n eerste m’n eerste ..zo spannend !Ik ben in maart 2016 uitgerekend.

gr,

joelle

Alicia1984
    Bijdrager
    #5657321 Quote

Hoi Sabine,

Ik zit nu in de 10e week, dit is ook de eerste keer voor mij. Ik ben uitgerekend rond 20 februari.

Groetjes

NathalieSan
    Bijdrager
    #5657347 Quote

Hallo allemaal, ik ben Nathalie uit Rotterdam. Momenteel ben ik 10+6 weken/dagen zwanger van ons eerste kindje. Ben op 16 februari uitgerekend. Vandaag de eerste afspraak gehad voor combinatietest (zelf voor gekozen, zonder medische indicatie) en het hartje gehoord voor het eerst, 163 slagen per minuut! Heel leuk om te horen. Volgende week de uitslag.

De kwaaltjes heb ik niet heel veel last van, af en toe ga ik eens over m’n nek maar dat is maar 1 keer per week ongeveer.

marveu
    Bijdrager
    #5657497 Quote

Uitgerekend rond schrikkeldag 😊

#5657560 Quote

Ik ben ook uitgerekend in februari 2016, nu 12 weken zwanger van mijn 1e kindje =D

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

gebruiker897228
    Bijdrager
    #5657711 Quote

Ik zal mezelf ook even voorstellen : Sharon 28 uit Rotterdam en ik ben zwanger van mijn eerste kindje. Heel spannend allemaal 🙂

ik ben rond 29 feb uitgerekend. Eerste echo al gehad en het hartje zien kloppen 10 aug mijn 2e echo!

gebruiker89548
    Bijdrager
    #5657817 Quote

Hi iedereen.

Veronique uit Den Haag en ook ik ben in februari uitgerekend!

Nu bijna 12 weken zwanger, echo gehad met 9 weken. Hartje zien kloppen en baby was al flink aan het bewegen.

Eerste kindje dit, en ontzettend aan het genieten ervan.

Hebben sommige van jullie ook al best een buik?

gebruiker782654
    Bijdrager
    #5658391 Quote

Hoi!
    Ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger; uitgerekend op 16 februari.

Hebben jullie ook al zo’n pens? 🙂

Groetjes, Edmée

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct