Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2020

• Auteur
  • Verrassend blij
    Bijdrager

Hoi allemaal.

Ik ben uitgerekend in feb. 2020. Heel blij. Zijn er meerderen in Feb.? Als alles goed gaat zal dat ons 3de kindje zijn. 26 junie 1ste vk afpraak. Altijd spannend om een hartje te horen.

Heb bij allebei vorige bevallingen heftig bloed verlies gehad. Bij 1ste kindje 1.2 liter en bij 2de kindje 2.1 liter. Het zou bleikbaar bij mij horen. Ik overweeg een keizersnee is dat te doen?

Ik hoor graag van medelopers.

Liefs

SteffieDiva
    Bijdrager
    #10210553 Quote

Hallo! 

ik ben ook uitgerekend begin februari! Wat leuk😊

liefs Steffie

Verrassend blij
    Bijdrager
    #10210556 Quote

Hoi steffie,

Ben ongeveer 9 feb. Uitgerekend.

Zie er zo naar uit. Jou eerste kindje?

Verrassend blij
    Bijdrager
    #10210557 Quote

Hoi steffie,

Verrassend blij
    Bijdrager
    #10210558 Quote

Hoi steffie,

BenB
    Bijdrager
    #10210560 Quote

Gefeliciteerd! Er is inmiddels ook al een FB groep waar je kunt aansluiten als je zou willen.

Vergeet niet je bij een keizersnede ook echt wel wat bloed verliest. Begrijp me niet verkeerd, maar dat is voor artsen waarschijnlijk ook geen reden om een keizersnede uit te voeren. Ik ben bij mijn bevalling 2,5 liter verloren, dus ik weet wat je over praat 😉

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

SteffieDiva
    Bijdrager
    #10210568 Quote

Hallo verrassend blij.

ja ons eerste kindje. 

Nog niet zo lang geleden een miskraam gehad dus super onzeker 🙁 

#10210584 Quote

Ook ik ben uitgerekend in februari 2020 (11 feb). Kan je helaas geen advies hierin geven, je zou je gewoon even goed moeten laten informeren wat wijsheid is hierin. Succes!

#10210585 Quote

Ook ik ben uitgerekend in februari 2020 (11 feb). Kan je helaas geen advies hierin geven, je zou je gewoon even goed moeten laten informeren wat wijsheid is hierin. Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct