Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2020

• Auteur
  • Anneke
    Bijdrager
    #10210647 Quote

Ook ik ben waarschijnlijk begin februari uitgerekend kan ook goed eind januari zijn mijn laatste menstruatie begon op 26 april😁 

Na op 1 januari cytotec te hebben gebruikt vanwege een missed abortion.. en vanwege teveel restweefsel en niet opgang komen cyclus ben ik eind maart gecurreteerd! Is het nu dan vrij snel weer gelukt! 

Hopelijk gaat alles nu goed volgende week de verloskundige contacten voor een 1ste echo!

SamW
    Bijdrager
    #10210690 Quote

Hallo allemaal, 

Ook ik ben in februari uitgerekend. (9 Feb 2020) Ons eerste kindje. Kan nog niet geloven dat het echt zo is. Zo blij! Gisterenochtend ineens een positieve test in handen. ❤️

Gr Sam

#10210700 Quote

Ik ben ook uitgerekend in februari, maar weet nog geen exacte datum. 😉 Begin juli eerste afspraak bij vk, dus best spannend en nog even geduld! Is voor ons de eerste. 🤗 Jullie ook gefeliciteerd allemaal!

Cinzi
    Bijdrager
    #10211198 Quote

hii 

hoe heet de fb groep?

Shannnn xoxo
    Bijdrager
    #10211261 Quote

Hoi hoi, ik meld me ook voor Feb. We hebben al een leuke fb groep! Als jullie het leuk vinden om er bij te komen! Ik ben nu 5.3 weken zwanger.

Groetjes Shannen

snh
    Bijdrager
    #10211294 Quote

Hallo allemaal, 

Ik ben uitgerekend in februari 2020. Ik heb nog geen echo gehad maar dit heb ik zelf kunnen berekenen. Gefeliciteerd allemaal. Ik ben wel benieuwd hoe iedereen zich voelt. Ik ga vandaag mijn 6e week in. Ik maak me helaas veel zorgen en ben constant bang dat er iets mis gaat . ik ben benieuwd of iemand tips heeft om dit van je af te zetten.

Groetjes.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

snh
    Bijdrager
    #10211296 Quote

Heel vervelend. Ik hoop dat het allemaal goed gaat nu.

Ik heb in februari ook een miskraam gehad vandaar de angst. 

Kirstenn
    Bijdrager
    #10211749 Quote

Hallo lieve Dames,

Ik sluit mij aan bij dit forum🥰

Even voorstellen; 

Ik ben Kirsten, woon samen met mijn vriend en onze 3 katten Noes (hoogzwanger😅) Storm en Ted. Ook hebben we nog 1 cavia Donut!

Ik ben er net 1uurtje geleden achter gekomen dat ik in verwachting ben! 

1ste ronde en het is al raak. Had het niet verwacht vanwege bruin bloedverlies ( zo begint mijn menstruatie altijd) maar voelde mij ook wat anders afgelopen dagen. Tot ik het boek “12maanden zwanger” aan t lezen was en dacht ach ik probeer het gewoon. Zo gezegd zo gedaan.  Gelijk 2 dikke vette strepen. 

Ik heb altijd het plan gehad als het zover is, ik het mijn vriend op een “speciale manier” zou vertellen. Was al aan t denken komende zondag vaderdag. Maar inplaats daarvan heb ik het na het zien van die 2 dikke vette strepen huilend door de kamer geschreeuwd😅 

Allebei dolblij en gelukkig. Zelfs een beetje overrompeld. Had erop gerekend dat het wel langer kan duren en had dit zeker niet verwacht. Ik ben voor nu op.13-02-2020 uitgerekend.

Misschien zijn er nog dames die in limburg wonen?

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct