Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2020

• Auteur

Channt wat ontzettend naar dat je zo laat terecht kan… je zou denken dat ze vast ergens wel een gaatje vrij kunnen maken gezien jou situatie. Ik duim voor je…

Bianca Koning
    Bijdrager
    #10220467 Quote

Ik ben 29 feb 2020 uitgerekend spannende tijd nu. 24 juli eerste afspraak vk

3de kindje op komst 😍😍

#10221893 Quote

Hier vanmorgen goede echo gehad!! Alles dikke prima in orde

helemaal happy hiero

ZachteG
    Bijdrager
    #10222069 Quote

@trotse mama van 2… wat fijn, gefeliciteerd !!

Op hoeveel weken zit je nu volgens de echo ?

Ik heb zelf gister ook een echo gehad omdat ik me nogal zorgen maakte over hele lage buikpijn ter hoogte van mijn baarmoeder. 

Voor de echo nog naar de WC geweest maar tijdens de (inwendige) echo kon de vk nog niks zien omdat er een volle blaas voor zat.

Weer geplast… en daarna gelukkig een kloppend hartje te zien gekregen !!

VK zegt dat ik een blaasontsteking heb, wat de pijn en de volle blaas na het plassen goed zou verklaren. 

Hoewel ik natuurlijk heeeeeel erg opgelucht ben durf ik nog steeds niet helemaal blij te zijn. De vorige zwangerschap heb ik namelijk ook een miskraam gekregen na een goede echo.

Maar voor nu ga ik proberen van het positieve uit te gaan en toch stiekem een beetje te genieten  🙂 

#10222171 Quote

@zachteG volgnd de echo loop ik 2 dagen achter dus nu 7 weken en 3 dagen ipv 5… nou ja die 2 dagen vind ik niet zo erg…

#10222928 Quote

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben nu ongeveet 8w1d zwanger van ons eerste kindje. In de allereerste weken geen tot weinig klachten gehad, dit geeft je best een onzeker gevoel. Vorige week onze eerste echo gehad, ontzettend spannend maar gelukkig was er een kloppend hartje te zien. Met 11,12 weken de volgende echo, we kijken er nu al naar uit. De misselijkheid valt bij mij reuze mee, heb meer een zeurend gevoel in mijn onderbuik en de laatste dagen zeer vermoeid. Heb amper energie om iets te ondernemen, geen fijn gevoel. Herkenbaar?

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct