Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2020

• Auteur
  • Taartjuuuuhh
    Bijdrager
    #10213537 Quote

Net terug van de eerste echo! Het hartje klopt! Zo blij mee :). Wel terug gezet naar 6 weken en 3 dagen.

Dinsdag eerste gesprek en 15 juli de volgende echo! 

Mandyy
    Bijdrager
    #10213558 Quote

@taartjuh, wat goed! Altijd fijn zulk nieuws!🙌🏻🙌🏻

SanneStar
    Bijdrager
    #10213637 Quote

Nadja haakman: nee ik heb een cyclus van 5 weken vandaar dat ik op 4+4 zit want ze tellen natuurlijk vanaf eerste dag laatste menstruatie. Ben vanmiddag door de vk gebeld en 18juli intake en 27juli echo! Zo spannend! Zit er ook aan te denken om een eerdere echo te laten doen op eigen kosten (37,50 vertelde de vk).

GEFELICITEERD ZachteG! 🎉

marisha: ja raar hè.. dat je weet dat er iets zit en t niet geloofd en dan tegen jezelf zit te lullen van het is echt zo.. dr groeit een klein wondertje, hahaha. 

Taartjuh: ohh wat fijn voor je! Kan zelf niet wachten op die eerste echo! Wil t liefst een lange slaap doen.. en maak me dan maar wakker op de dag van de echo 😂😂

#10213647 Quote

Hallo

Ik ben ook uitgerekend in febr. Is voor mij mijn 2de zwangerschap. Wel na een lange tijd.

Mijn eerste kindje is met 28 weken geboren. Met een spoed keizersnee. Ik ben best lang bang geweest en niet aan toe om zwanger te worden… 

Nu is hij bijna 7. En ik heb nooit gedacht nog eens zwanger te worden… 

Dus dit gaat spannend worden met name ook dat mijn gewicht ook niet echt geweldig is… 

Maar juli heb ik de eerste echo en een paar weken erna de intake gesprek in het ziekenhuis. Dus nog even geduld…. 

Succes met alles dames

Grtz

nadja haakman
    Bijdrager
    #10213679 Quote

Ja ’t is lastig tellen met een lange of onregelmatige cyclus. Maar je ei is altijd ongeveer 14 dagen voor je nod. Dus je vruchtje zal nu toch echt op 3+4 staan als je nu zou meten

SanneStar
    Bijdrager
    #10213736 Quote

35 dagen is geen lange of onregelmatige cyclus.. zelfs mijn vk zei 4+4.. maar als jij het anders ziet dan kan dat.. normaal word er van je 1e dag laatste menstruatie getelt dat was 16 mei.. als je dan zelf de weken telt kom je op 4+4 uit 😉

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Susannaaaa
    Bijdrager
    #10213772 Quote

Net terug van de eerste echo! Het hartje klopt! Zo blij mee :). Wel terug gezet naar 6 weken en 3 dagen.

Dinsdag eerste gesprek en 15 juli de volgende echo!

Wat fijn zeg!! Ik mag 3 juli.. dus nog even geduld 🙂 Maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Susannaaaa
    Bijdrager
    #10213775 Quote

Ik zie er enorm tegenop om het straks op het werk te vertellen.. ik werk in de zorg en in een klein zelfsturend team. Heb daar gesolliciteerd toen ik in mn zwangerschapsverlof zat met mn dochter dus dat was vrij lullig naar mn vorige werkgever maar het team waar ik nu in werk zit al met onderbezetting en mn contract loopt dus af in mn verlof.. nu gaat het werk hier verder prima en zijn er geen klachten maar het komt niet handig uit dat ik nu zwanger ben.. omdat het een zelfsturend team is voel ik dus ook veel verantwoordelijkheid voor het team en de diensten etc.. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct