Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2022

• Auteur
  • Mimi-lou
    Bijdrager

Hi allemaal! Een nieuw topic voor degene die aan wil sluiten en in februari 2022 uitgerekend is.. Ik ben helemaal door het dolle heen, maar zo onwerkelijk na bijna 3 jaar bezig te zijn geweest. Is natuurlijk nog heel pril en kan het zelf ook nog niet zo bevatten. Lijkt mij leuk om met jullie te kletsen!

Liefs

Mrslle
    Bijdrager
    #10454048 Quote

Hi!! Gezellig, ik lees en klets graag mee. Begin april dit jaar gestopt met de pil na +/- 13 jaar geslikt te hebben. Ik weet nu ongeveer een weekje dat ik zwanger ben. Ben nu waarschijnlijk iets meer dan 4 weekjes en dus uitgerekend in februari. 22 juni de eerste echo!😍

#10454082 Quote

Hee, gezellig om met jullie mee te praten ik weet nu ongeveer een week dat ik zwanger ben heb 17 juni mijn eerste echo hopelijk gaat nu alles goed na al 2 miskramen te hebben gehad

Vogeltjee
    Bijdrager
    #10454099 Quote

Wat toevallig! Wij zijn ook na 3 jaar proberen eindelijk zwanger en ook in februari uitgerekend. 11 juni heb ik de eerste echo. Super spannend 🙈

Mimi-lou
    Bijdrager
    #10454160 Quote

Ah meiden, gefeliciteerd!! Zo leuk en spannend al die eerste echo’s rondom dezelfde datum. Wij weten het nu 5 dagen en 16 juni de eerste echo. Wat een toeval ook @vogeltjee. Heb ik jou ook niet bij het iui forum voorbij zien komen?

Hoe gaat het met jullie symptomen? Hier de afgelopen dagen best wel misselijk en moe, beetje kater gevoel. Maar vandaag nog geen misselijkheid te bekennen.

LindaAM
    Bijdrager
    #10454161 Quote

Ik sluit graag aan bij deze topic. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben, dus echt nog heel pril, denk zo’n 4 weken. Volgens een rekentool ben ik 5 februari uitgerekend. Morgen of overmorgen ga ik de verloskundige bellen.
    Het is onze eerste. Vorig jaar mei-juni ben ik met de pil gestopt en sinds oktober zijn we gaan proberen. Ik ben al 37 dus ik had eigenlijk niet verwacht dat het al zo snel zou gebeuren. We hebben zelfs 2 rondes overgeslagen wegens ziekte en overwerk.
    Ik ben echt helemaal blij! En ook vind het spannend😊

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mrslle
    Bijdrager
    #10454228 Quote

@Mimi-lou, jaa ik herken me wel in jou symptomen. Daar heb ik ook wel last van. En in de avond heletijd een opgeblazen buik. En slaap een beetje slecht, kan mijn draai niet vinden.

Fre
    Bijdrager
    #10454243 Quote

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd Mimi-Lou. Wat super fijn dat het eindelijk gelukt is.

Ik weet nu ongeveer een week dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Heb 23 juni afspraak voor eerste ego. Bij mij hangt het er een beetje om of ik 31 januari ben uitgerekend of 1 februari.

Vind het wel allemaal spannend en onwerkelijk. Afgelopen week slecht geslapen door het nieuws en ben vooral erg moe verder nog nergens last van.

Greenie
    Bijdrager
    #10454275 Quote

Leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit me graag aan. Ben vorig jaar feb gestopt met de pil en nu weten we het net twee dagen. Zoooo blij!! Kan het soms nog steeds niet geloven. We zijn als het goed is 5 feb uitgerekend.
    Ik voel me wel prima, alleen erge hoofdpijn en pijnlijke borsten. En inderdaad ook een beetje een kater gevoel. En slecht slapen doordat je er veel over nadenkt is ook herkenbaar.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct