Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2022

• Auteur
  • MamawensT
    Bijdrager
    #10459172 Quote

Sjalout, spannend. We hebben op dezelfde dag de echo🥰 ik mag gelukkig al in de ochtend om 09.30 uur. En jij?

Hoe is het met de dames die vandaag de echo hadden of al gehad hebben?

Sjalout
    Bijdrager
    #10459201 Quote

Ah spannend hé, ik pas ‘s middags de 30e.

Lorraine
    Bijdrager
    #10459231 Quote

Ik moet toch nog even afwachten! 29 juni eerste echt echo!!

Lorraine
    Bijdrager
    #10459260 Quote

Oh trouwens, wat leuk en fijn aan dit forum: de meiden die een kleine week op mijn uitgerekende datum voorlopen gaven vorige week aan flinke buikkrampen te hebben. Ik had toen nergens last van. Sinds gister herken ik ze! Wat heftig.. echte baarmoederpijnen, beetje misselijk gevoel geeft het. Maar het geeft rust dat jullie dit ook hebben (gehad).

MamawensT
    Bijdrager
    #10459277 Quote

Oh hoe komt het dat je nu pas de 29e een echo hebt?
    Ja kan heftig zijn he. Vind het verschrikkelijk vooral in de nacht. Maar ben er ook blij mee omdat ik verder alleen gevoelige borsten heb en niets anders

#10459352 Quote

Is het raar om nu al een dipmomentje te hebben gehad? Eigenlijk nog maar niet eens een week ook de misselijkheid erbij. Ik zat er gisteravond even doorheen. He bah, ik dacht ik slaap, eet, werk, rust, eet, slaap en dat alleen maar. Ik ben of moe, of misselijk of alletwee. En toen en nog voelde ik me schuldig want ergens is dat juist heel mooi dat je weet dat er nieuw leven aan het werk is. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Lorraine
    Bijdrager
    #10459374 Quote

MamawensT gister was alleen intake bij de verloskundige! Dus niets van echo oid 🙂

En knuffeltje, ik herken wel wat je zegt! Ik heb nu dus hele erge buikpijnen en zat er gister ook even doorheen. Zit mezelf de hele dag in de weg..

#10459377 Quote

Hay. Ik ben ook ik februari uitgerekend. Ik heb in april de spiraal verwijderd. En ik ben nu zo’n 5 weken zwanger. Het is nog een beetje onwerkelijk. 2 juli de eerste echo.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct