Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2022

• Auteur
  • CTACTDS
    Bijdrager
    #10462498 Quote

.

CTACTDS
    Bijdrager
    #10462499 Quote

Hier ook uitgerekend Februari 😊

FleurBo
    Bijdrager
    #10462715 Quote

RiekieM wat balen dat je bent teruggezet! Maar fijn dat je weet waardoor het komt en dat het wel goed zit, anders was het best schikken kan ik me zo voorstellen. Wat wordt je nieuwe uitgerekende datum?

gefeliciteerd Niesss en CTACTDS! 

knuffeltjeee jij had vandaag je eerste echo toch? Is het goed gegaan😊? 

SjoukjeK
    Bijdrager
    #10462763 Quote

Hallo allemaal,Ik ben tussen de 6 en 7 weken zwanger en uitgerekend (hoe mooi) op Valentijnsdag! Een half jaar na het stoppen met de pil is het gelukt. Het is nog even afwachten of na de eerste echo er wat dagen bij komen of af gaan.Wat een rollercoaster is het tot nu! Het ene moment ben ik heel blij, het andere moment denk ik, ojee wat eng allemaal, kan ik dit wel.
    Is dit herkenbaar voor jullie?

Mrslle
    Bijdrager
    #10462778 Quote

Ik heb net de eerste echo gehad. Alles goed en een kloppend hartje gezien. Daarbij 3 dagen vooruit gezet, dus nu 7+6 weken zwanger! Over 3 weekjes termijn echo! Spannenddd!

RiekieM
    Bijdrager
    #10462794 Quote

Ja gelukkig is het te verklaren! Nu zit ik ergens rond de 21-02-2022 maar dat kan natuurlijk nog altijd veranderen. 😅

Mrslle wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En ook nog is vooruit gezet dat is een goed teken 😉

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MarijeDG
    Bijdrager
    #10462800 Quote

Ohhh heerlijk, de eerste echo’s gaan voor de februarimama’s nu langzaamaan beginnen! Zelf ben ik donderdag aan de beurt. Hoe dichterbij het komt, hoe moeilijker het wachten wordt! Ben zo benieuwd!!! En stiekem ook wel een beetje gespannen… ☺️

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10462822 Quote

Ik ben nu 5/6 week zwanger en vanmiddag met afvegen een speldenknopje bloed
    Daarna nog een keer geplast en niks ik kon nu net thuis zit er iets rood bruin bloed in mijn ondergoed schrik me rot en weet niet zo goed wat ik hiermee moet heb 8 juli pas de echo weten jullie wat het zou kunnen zijn heb in sept/okt een vroege miskraam gehad alleen toen had ik bloed zo veel als een menstruatie voor het testen al ben zo bang voor een miskraam

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct