Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend februari 2022

• Auteur
  • MamavanAnass
    Bijdrager
    #10455303 Quote

Ik sluit mij ook aan. Afgelopen donderdag positief getest. Verder geen symptomen alleen wat last van pijnlijke borsten. 1 juli intakegesprek en pas 12 juli de eerste echo. 4 februari uitgerekend Gefeliciteerd alle andere dames, en succes!

MarijeDG
    Bijdrager
    #10455342 Quote

Maandag verloskundige gebeld en mogen 24 juni voor de eerste echo. Nu 3 februari uitgerekend!

Vorige week voelde ik me echt mega zwanger, deze week is dat ineens een stuk minder. Bij m’n vorige zwangerschap 26 weken lang gespuugd, dus zou wel lekker zijn als dat nu achterwege blijft. 😅

MamawensT
    Bijdrager
    #10455373 Quote

Ik sluit ook graag aan. 9 april gestopt na 13 jaar pil. Dit zou de eerste normale cyclus zijn omdat vorige maand maar 23 dagen was.
    Maar gisteren een heel licht streepje te zien en vandaag al wat duidelijker op 11 dpo.
    Vind het zo mega spannend. Ga het morgen aan mijn partner vertellen, die zal zich wel rot schrikken dat het zo snel al raak is.

Volgens eigenberekening rond 14 februari uitgerekend ❤️

Lorraine
    Bijdrager
    #10455380 Quote

Wat leuk allemaal! Gefeliciteerd 💘 bijzonder om met zovelen deze periode te delen!

Lorraine
    Bijdrager
    #10455408 Quote

Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wanneer zou de misselijkheid een beetje gaan beginnen? Hebben jullie een idee?

Fre
    Bijdrager
    #10455467 Quote

Ik ben nu 5+4 zwanger en merk eigenlijk nog niks. Behalve dat ik pijnlijke borsten heb en enorm moe ben.
    Volgens mij word niet iedereen misselijk.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

MarijeDG
    Bijdrager
    #10455476 Quote

@Lorraine De vorige keer begon dit bij mij rond een week of 7…

Lorraine
    Bijdrager
    #10455481 Quote

Aha, ik heb ook (nog) helemaal geen klachten dus vandaar ook mijn vraag.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct