Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Februari 2022 - pagina 58

• Auteur
  • Sjoukk
    Bijdrager
    #10524807 Quote

Ook ik ben 16 februari uitgerekend, populaire datum haha!
    Ik merk dat ik echt wel toe ben aan de komst van onze dame. Ik heb al verlof sinds de kerst en merk dat de meeste klusjes/laatste taken gedaan zijn. Ook wordt het met de dag lichamelijk zwaarder, waardoor er minder mogelijk is.
    Toch gaat de tijd best snel en valt me dat niet tegen. Vandaag een gipsafdruk gemaakt van mijn buik, dat was een hele onderneming haha. Maar wel gelukt! Van de week maar eens de schilder spullen erbij pakken.

Mrslle
    Bijdrager
    #10525228 Quote

Hi allemaal!
    Vanmiddag om 14.20 uur zijn wij trotse ouders geworden van Job!
    Job is geboren met 38+5, hij vond het goed geweest.
    Vannacht om half 4 zijn de weeen begonnen, vanmorgen 2 uurtjes in bad gelegen en 1,5 uur geperst. Daarna is hij met een knip geboren. Alles gaat tot nu toe goed met zn 3tjes! 💙

Sjoukk
    Bijdrager
    #10525230 Quote

@Mrslle Gefeliciteerd!

MvanL
    Bijdrager
    #10525262 Quote

Gefeliciteerd met job!
    Geniet er lekker samen van

GiftofLife
    Bijdrager
    #10525300 Quote

@mrslle Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon🥰 leuke naam ook!
    Hele fijne kraamtijd toegewenst☺️

Mimi-lou
    Bijdrager
    #10525348 Quote

Gefeliciteerd Mrslle! Geniet van en met elkaar!!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10525360 Quote

De menstruatieachtige krampen die je omschrijft herken ik wel. Hier heb ik nu ook sinds een weekje last niet. Niet de hele dag door, maar met vlagen. En zo nu en dan wat lage rugpijn. Had ik eerder ook niet. Vrijdag a.s. heb ik weer een controle, ben benieuwd. Wat grappig dat je collega ook meteen verschil zag. Wat krijg je? Een jongetje of een meisje? Leuk dat je ook 16-2 bent uitgerekend! 😊

#10525361 Quote

Haha ja op een gegeven moment ben je er klaar voor he. Ik ben vorige week woensdag pas met verlof gegaan, dus als ik nog een weekje wat tijd krijg zou ik niet erg vinden, haha. Maar tegelijkertijd ben ik ook erg nieuwsgierig naar hem. Wat leuk een gipsafdruk! Voor jou ook je eerste kindje? 😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct