Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Februari 2022 - pagina 59

• Auteur

Gefeliciteerd Mrslle! 😊

Sjoukk
    Bijdrager
    #10525388 Quote

@Gebruiker10343263

Het is ook ons eerste kindje idd, een meisje dus.

SophieB
    Bijdrager
    #10525403 Quote

@Mrslle van harte gefeliciteerd met de geboorte van Job! En wat een leuke naam ook!

Snoezepoes
    Bijdrager
    #10525501 Quote

Gefeliciteerd met Job! Lekker genieten!

GiftofLife
    Bijdrager
    #10525630 Quote

De menstruatieachtige krampen die je omschrijft herken ik wel. Hier heb ik nu ook sinds een weekje last niet. Niet de hele dag door, maar met vlagen. En zo nu en dan wat lage rugpijn. Had ik eerder ook niet. Vrijdag a.s. heb ik weer een controle, ben benieuwd. Wat grappig dat je collega ook meteen verschil zag. Wat krijg je? Een jongetje of een meisje? Leuk dat je ook 16-2 bent uitgerekend! 😊

Kijk dan zal je de indalingsweeën idd gevoeld hebben, dat je het herkent.

We weten het geslacht van ons kindje niet, dat is de grote verrassing bij de geboorte 🥰 we hebben voor beide geslachten een naam uitgezocht en geboortekaartje ontworpen🤗
    Allebei zijn we erg benieuwd, mijn man denkt dat een meisje is, ikzelf denk een jongetje😊 we komen er vanzelf achter…

#10525655 Quote

@GiftofLive; spannend hoor, lijkt me ook heel bijzonder om er dan pas achter te komen!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mrslle
    Bijdrager
    #10526219 Quote

Dankjewel dames! 💙 Echt geweldig om mama te zijn!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

SophieB
    Bijdrager
    #10526680 Quote

Ja dat geloof ik graag!:)

Hier gaat het prima. Lichamelijk is het nog prima te doen! Heb nog niet echt het gevoel dat ze zich binnenkort meldt.. maar begin wel steeds ongeduldiger te worden haha.
    Ik verveel me zo erg😂 en mijn vriend ook. Zitten het hele weekend maar een beetje thuis te wachten, anders waren we wel naar vrienden en familie gegaan maar i.v.m. risico corona maar niet gedaan.. we kunnen niet wachten tot ze er is en we druk met haar kunnen zijn! 🥰

Nog 3 dagen en dan ben ik 40 weken.. zo spannend!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct